Wiele sfer Strona Główna Wiele sfer
Mało gier
 
FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy
Rejestracja :: Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Mostilliada - Update'y
Autor Wiadomość
Firanke
Tygrys


Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 643
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 3:17 pm   Mostilliada - Update'y

*** 1.0.0 - Początek, cisza przed burzą. (RELEASE)

- Dodano kolory do przedmiotów setowych
- NPC oraz założenia fabularne posegregowane
- Dodano nowe umiejętności oraz pierwszą z trzech klas prestiżowych
- Dodano nowe frakcje - Kościół Oweodda, Inkwizycja Dobrej Nowiny, Alanderska Gildia Kupiecka, Ostrze Tracjum, Ekstaza.
- Śmierć Boidoca, Gadusha zastąpił jego syn, wymiana kilku innych postaci.
- Pomniejsze modyfikacje obszarów w związku z upływem czasu.
_________________
Hiroshi Akaru
Arcana: ?

> Karta postaci.

"You look like you were born with a face meant to deceive cute little girls in order to molest them, mr Pervert Hiroshi! Even I am having a hard time resisting it!"
OH, HEY, IT'S KASSIN!
 
 
Firanke
Tygrys


Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 643
Wysłany: Sob Lis 24, 2012 11:10 pm   

*** 1.0.0a - 1.0.0f
- Miliardy rozmaity bugfixów wszystkiego, wywalenie dużej ilości śmieciowych skryptów.

*** 1.0.1 - Dzień Biznesu

- Dodano nową spelunę w Aldur (Zostanie dołączona do modułu w 1.0.1b)
- Speluna "U Zdzicha" zamieniona na Tawernę "W objęciach Dery"
- Vellendar otworzyło własną kopalnię o nazwie "Wujek"
- Nowe itemy setowe
- Dwie nowe umiejętności - Uwodzenie i Inżynieria (Zostaną dołączone do modułu w 1.0.1b)
- Polskie znaki w opisach nowych klas prestiżowych i umiejętności (Naprawione w 1.0.1b)
_________________
Hiroshi Akaru
Arcana: ?

> Karta postaci.

"You look like you were born with a face meant to deceive cute little girls in order to molest them, mr Pervert Hiroshi! Even I am having a hard time resisting it!"
OH, HEY, IT'S KASSIN!
 
 
Firanke
Tygrys


Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 643
Wysłany: Pią Sty 04, 2013 3:03 am   

- Witam w kolejnym podglądzie pacza do Mostilliady! Nazywam się Sky i jestem tu wraz ze Striferem by przedstawić wam zmiany nadchodzące w najbliższym paczu!
- Proszę was, byście pamiętali - te zmiany nie są ostateczne. Wciąż mogą ulec zmianie.
- Zaczniemy od zmian, które trafiły się Kapłańskim czarom!
- Modlitwom.
- No przecież mówię "modlitwom"! Na pierwszy ogień osłona przed śmiercią i ochrona przed negatywną energią, których efektywność skaluje się teraz z poziomem kapłana. Jaki był proces myślowy poprzedzający tą zmianę?
- Te dwie modlitwy zawsze stanowiły potęgę ochronną Kapłana, czyniąc go niewrażliwym na prawie wszystkie szkodliwe efekty. Stałe skalowanie sprawiało, że bardziej opłacalne było szkolenie się w innych ścieżkach, drogę kapłańską traktując jako "rzuć i nie martw się o nic". Teraz osoba, która jest początkującym kapłanem bądź będzie zaniedbywać tą sztukę nie będzie w stanie wykrzesać od bóstwa tyle łaski, by nie uginać się przed jakąkolwiek nekromancją czy karą innych bóstw. Potężni kapłani nie odczują tej zmiany tak bardzo.
- Zmieniliśmy też zasadę działania boskich względów! O co chodzi, o co się roznosi?
- Magiczne obrażenia niezbyt pasują do boskiej interwencji, prawda? Do tego ich moc jest zbyt atrakcyjna dla kapłanów, którzy wolą rozwijać muskulaturę niż retorykę i rozsądek. Tutaj nadchodzi czas wyrównania. Obrażenia będą mieszaniną żywiołu bóstwa bazowanego na charyźmie, oraz boskiej mocy bazowanej na mądrości.
- No i w ten sposób zbalansujemy to, ile razy pewna pomylona rodzina prosi Shan-
- Notatki paczowe, Sky.
- Co? A, tak, tak! Smoczy potomkowie otrzymają to, co im się należy - cała ich ścieżka rozwoju NARESZCIE przypomina kogoś podążającego za swoim dziedzictwem, nie trepa który ma większe statystyki bojowe i skrzydła do wożenia się!
- Zgodnie z życzeniem pewnych osób nie będziemy wdawać się w szczegóły, niech będzie jednak wiadome, że zgłębiając tą ścieżkę nie ma powrotu, nagroda na jej końcu jest ogromna, ale czy będzie ona błogosławieństwem czy przekleństwem - pozostaje to odkryć tym, którzy odważą się podjąć to ryzyko.
- Dzięki za wysłuchanie podglądu pacza Mostilliady! Proszę, subskrybujcie za pomocą przycisku u góry i nie zapomnijcie komentować - tuż pod filmikiem!
Sky.
- Co!
- Nie jesteśmy na youtubie.
_________________
Hiroshi Akaru
Arcana: ?

> Karta postaci.

"You look like you were born with a face meant to deceive cute little girls in order to molest them, mr Pervert Hiroshi! Even I am having a hard time resisting it!"
OH, HEY, IT'S KASSIN!
 
 
Firanke
Tygrys


Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 643
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 5:29 am   

Runiczny Rycerz

Zwany również "magiem bojowym", to najrzadszy odłam magów zaraz obok geomantów. Choć wciąż jest sprawnym magiem, to nigdy nie osiągnie takiej wszechstronności i powtarzalności czarów, co ci całkowicie oddani całkowicie ogólno pojętej sztuce magicznej. Dlaczego? Ponieważ jego specjalizacje to walka w zwarciu i magia runiczna. Wraz z rozwojem klasy Runiczny Rycerz osiąga coraz to większą wiedzę na temat formowania runicznych inskrypcji na specjalnych tabliczkach oraz, na wyższych etapach, potrafi dokonać bezpośredniej infuzji swojego oręża. Ponadto, kiedy nie dokształca się w tej dziedzinie to zajmuje się zgłębianiem tajników sztuki wojownika. Opanowuje ruchy w stopniowo coraz bardziej zaawansowanym opancerzeniu - do tego stopnia, że czarowanie w pełnej zbroi płytowej podczas równoczesnego wyprowadzania jednego cięcia po drugim wydaje się być czymś naturalnym, a wręcz trywialnym.

Wymagania:
- Możliwość rzucania czarów III kręgu
- Wyspecjalizowanie
- Magia w walce

Kostka wytrzymałości: k6

Umiejętności klasowe: Alchemia, Czaroznawstwo, Dyscyplina, Jubilerstwo, Koncentracja, Parowanie, Prowokacja, Wyczucie Pobudek

Punkty umiejętności: 4 + Mod intelektu

Premia do ataku: Wysoka

Premia do rzutów obronnych:
Wytrwałość: Wysoka
Refleks: Niska
Siła Woli: Wysoka

Każde 2 poziomy Runicznego rycerza odpowiadają 1 poziomowi klasy czarującej.

Zdolności:

1. Używanie broni (bronie bojowe)
2. Runa Arkaniczna: El
3. Używanie zbroi (lekkie)
4. Runa Arkaniczna: Wir
5. Używanie zbroi (średnie)
6.
7. Runa Arkaniczna: Vast, Używanie zbroi (ciężkie)
8. Automatyczne zaklęcie bez gestów I
9.
10. Runa Arkaniczna: Lan

Poziomy Epickie:

11. Epicki Runiczny Rycerz, Runa Arkaniczna: Lan'vir
12. Infuzja
13. Automatyczne zaklęcie bez gestów II
14.
15. Runa Ciała: Lum'alem
16. Runa Inskrypcji: Te'ravi
17. Runa Światów: Shini, Runa Światów: Vix, Runa Światów: Qual, Runa Światów: Eter
18. Automatycne zaklęcie bez gestów III, Runa Ciała: San'manti
19. Runa Ciała: Kath'sic
20. Runa Duszy


Runa Arkaniczna - Runa, w której zapisane jest magiczne słowo języka magicznego, wraz całą jego mocą. Funkcjonuje niczym inkantacja, która przy każdym uderzeniu jest na nowo wymawiana, wyzwalając część swojej mocy.

El - 1k4 obrażeń Magicznych
Wir - 1k6 obrazeń Magicznych
Vast - 1k8 obrażeń Magicznych
Lan - 2k4 obrażeń obrażeń Magicznych
Lan'vir - 2k6 obrażeń Magicznych

Infuzja - Runiczny Rycerz, osiągnąwszy mistrzostwo run arkanicznych, jest w stanie sięgnąć na wyższy poziom i dokonywać inskrypcji runicznych innych sfer, które nie wymagają już specjalnych tabliczek jako przewodników słowa.

Runa Ciała - Runa, która wpływa i manipuluje cielesną powłoką użytkownika, dostosowując ją do tego, jak głosi słowo. Te runy inskrybowane są nie na broń, lecz na pancerz.
Lum'alem - 1 pkt regeneracji/4 poziomy Runicznego Rycerza
San'manti - +3 do rzutów obronnych, uniwersalne
Kath'sic - Zapisany na tabliczce, po użyciu przywraca 30k6 punktów życia.

Runa Inskrypcji: Runa, która pozwala w jednym słowie zawrzeć większą inkantację.
Tera'vi - Możliwość zawarcia w broni zaklęcia, 1 użycie/dzień. Maksymalny krąg zaklęcia jest liczony tylko i wyłącznie z poziomu czarodzieja.

Runa Światów - Dotąd niezbadane runy, których używanie jest oficjalnie zakazane. Nigdy nie wiadomo, jakie mogę być skutki uboczne stosowania czegoś, co sięga do miejsc tak odległych i niezbadanych...

Shini - 1k8 obrażeń od Ognia, 1k6 obrażeń od Boskiej Energii
Vix - 1k8 obrażeń od Zimna, 1k8 obrażeń od Pozytywnej Energii
Qual - 1k8 obrażeń od Kwasu, 1k10 obrażeń od Negatywnej Energii
Eter - 3k6 obrażeń Magicznych

Runa Duszy - Runa, której efekty zależą od duszy jej stwórcy. Mówi się, że drugim po duszy czynnikiem wpływającej na jej efekty jest główna specjalizacja magiczna jej wytwórcy...
_________________
Hiroshi Akaru
Arcana: ?

> Karta postaci.

"You look like you were born with a face meant to deceive cute little girls in order to molest them, mr Pervert Hiroshi! Even I am having a hard time resisting it!"
OH, HEY, IT'S KASSIN!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



smartDark Style by urafaget
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9