Wiele sfer Strona Główna Wiele sfer
Mało gier
 
FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy
Rejestracja :: Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Mag Kryształu
Autor Wiadomość
Firanke
Tygrys


Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 643
Wysłany: Śro Kwi 18, 2012 6:40 pm   Mag Kryształu

Niegdyś najpotężniejsza kasta magiczna, teraz - tylko legenda. Magowie Kryształu, mistrzowie Akademii Magicznej znajdującej się w państwie Cristalla, wyróżniali się więzią, która istniała między nimi a kryształami, które dzierżyli. Podobno to właśnie dzięki nim najwybitniejsi łamali granicę między istotą śmiertelną a nadprzyrodzoną.

- Kość Wytrzymałości: k4.
- Punkty Umiejętności: 4 + Modyfikator Inteligencji.
- Czary na dzień/znane czary: Gdy Mag Kryształu zdobywa poziom, liczba rzucanych przez niego czarów na dzień zwiększa się tak, jakby zdobył poziom w klasie czarującej.


WYMAGANIA:

Posługiwanie się zaklęciami magii mistycznej poziomu 5 lub wyższego.
Umiejętności: 12 punktów Czaroznawstwa, Wiedzy Magicznej i Koncentracji
Atuty: Talent Magiczny, Większy talent magiczny oraz mistyczna obrona we wspólnej szkole magii, Tworzenie różdżek.

ZDOLNOŚCI:

Poziom
1: Więź Kryształu - Mag otrzymuje własny, unikalny kryształ, którego zdolności zależne są od szkoły magii, którą obrał za specjalizację.
3: Dewastująca Magia - Moc klejnotu zostaje uwolniona i zaabsorbowana przez czarującego. W zamian za dwa punkty kondycji otrzymuje dwa punkty do intelektu oraz charyzmy, a jego zaklęcia traktowane są, jak gdyby miał dwa poziomy czarującego więcej. Czas trwania - 1 runda/2 poziomy czarującego.
5: Więź Kryształu II - Kryształ zostaje wzmocniony, nadane mu zostają nowe premie.
7: Dewastująca Magia II - Efekt nabiera siły. W zamian za 4 punkty kondycji - 4 punkty inteligencji i charyzmy, 4 poziomy czarującego. Ilość użyć wzrasta do dwóch na dzień.
9: Więź Kryształu III - Kryształ nabiera nowych właściwości. Mag Kryształu otrzymuje mistrzostwo we władaniu nim, oraz otrzymuje możliwość skupiania jego prawdziwej mocy jako potężny, magiczny promień - 2 użycia/dzień.
10: Dewastująca magia III - W zamian za wciąż 4 punkty kondycji - 6 punktów inteligencji i charyzmy, 6 poziomów czarującego. Ilość użyć wzrasta do trzech/dzień.
_________________
Hiroshi Akaru
Arcana: ?

> Karta postaci.

"You look like you were born with a face meant to deceive cute little girls in order to molest them, mr Pervert Hiroshi! Even I am having a hard time resisting it!"
OH, HEY, IT'S KASSIN!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



smartDark Style by urafaget
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 8