Wiele sfer Strona Główna Wiele sfer
Mało gier
 
FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy
Rejestracja :: Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Perks.
Autor Wiadomość
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń


Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 1392
Wysłany: Śro Maj 11, 2011 12:26 pm   Perks.

Ostatnia Aktualizacja: 2.03.2013
Ułożono alfabetycznie.
---------------------------------------------

Akrobata
Stanie na rękach? Skok o piłce? Tarzanowanie? Żaden problem. Wszystko, co wymaga dużej zręczności, iście cyrkowe sztuczki to coś w czym czujesz się świetnie.
Wymagania: AGI 8, "Kurde balans!"

Anarchia
Otrzymujesz +1 do wszystkich rzutów skierowanych przeciwko praworządnym postaciom.
Wymagania: brak "Ładu"

Arlekin
Prześliznąć się pod stołem, przelecieć z dachu na dach, wskoczyć po ścianie na balkon - i to wszystko niepostrzeżenie? Jako mistrz nieuchwytności, potrafisz dokonać czegoś takiego. Niemożliwe staje się możliwym.
Wymagania: "Ninja", "Akrobata", "Skoczek"

Bezsenny
Sen? Sen jest dla słabych. Tak na dobrą sprawę wystarczy ci krótka drzemka co jakiś czas by wciąż być w pełni sił.
Wymagania: "Jedno oko otwarte", "Homeless2142"

Białas
Rura? Deska płotu? Kawałek słupa? Długopis? We wszystkim widzisz potencjał broni białej i potrafisz tego w ten sposób użyć, bez żadnych kar do rzutów.
Wymagania: STR 7, AGI 4

Blokers
Bo walka wręcz to nie tylko atak. Czy z bronią czy bez niej, trzeba nauczyć się skutecznie zasłaniać przed ciosami. Pozwala to znacznie zmniejszyć odniesione obrażenia. Bo nie wszystkiego da się uniknąć.
Wymagania: AGI lub END 8

Bo trzy razy, to dopiero sztuka
Jeśli dwa następujące po sobie rzuty są wygrane tylko dzięki modyfikatorowi szczęścia, trzeci automatycznie jest zdanym rzutem.
Wymagania: LCK 6

Cichy krok
Stąpasz tak lekko, że sam się sobie dziwisz. Znajomi zawsze na przywitanie mówią ci "nie strasz mnie!", "nie skradaj się tak!", ale ty przecież normalnie się poruszasz. Nie twoja wina, że oni tego nie słyszą.
Wymagania: AGI 7

Co dwie bronie, to nie jedna
Potrafisz posługiwać się dwoma broniami. Jednocześnie. Z karami zminimalizowanymi do -1 dla głównej ręki i -2 dla drugiej ręki.
Wymagania: STR 6, AGI 4

Czołg
Jesteś potworem nie do zatrzymania. Kiedy idziesz naprzód, nic nie jest wstanie cię zatrzymać, ogłuszyć czy ogólnie powstrzymać. Po prostu przesz i niszczysz wszystko na swojej drodze. Tak długo jak masz na to siły.
Wymagania: STR 9, END 9, "Mur", "Taran", "Pancerna Skóra 3"

Dabl Blast
Jesteś sam, a przeciwników aż dwóch? Nie wiesz co robić? Czemu po prostu nie postrzelić obu jednocześnie? Dzięki temu perkowi, korzystając z broni palnej jesteś w stanie prowadzić ostrzał do dwóch różnych celów na raz. Nie bez kar, ale jednak.
Wymagania: PER 9, AGI 9, "Co dwie bronie, to nie jedna", "Oburęczność"

Dat Reflexes!
Reagujesz na zdarzenia dużo szybciej od przeciętnego człowieka. Zwiększa się też rzut obronny.
Wymagania: PER 5, AGI 8

Drwina
"Bijesz jak baba!", "Kretoszczury uczyły cię strzelać?" - każdy dobrze wie, że dobrze dobrane słowa potrafią wytrącić przeciwnika z równowagi, a ty wiesz to jeszcze lepiej. Sprowokowani w ten sposób będą atakować dużo bardziej chaotycznie, to na pewno. Trzeba jednak pamiętać, że może to ich mocno zdenerwować, a skupienie ostrzału na sobie nie zawsze jest dobrym pomysłem.
Wymagania: CHA 6

Głęboka emocja
Twoje umiejętności w aktorstwie przekraczają ludzkie pojęcia. W każdym momencie, ot tak bez powodu potrafisz się popłakać, zrobić czerwony na twarzy lub nagle zbladnąć. Jakkolwiek miałoby ci się to przydać, manipulatorze.
Wymagania: CHA 8, "Poker face"

Hipis
Dragi szkodzą? Też mi coś. Ciebie to nie dotyczy. W większości. Większość środków nie wpływa na ciebie negatywnie po zakończeniu swojego działania, do tego jesteś w stanie przyjąć ich znacznie więcej bez utraty przytomności czy innego zagrożenia w przypadku przedawkowania.
Wymagania: END 7

Homeless2142
Wygodne łoże? Po co? Kimniesz się na kamieniu i będzie K.
Wymagania: END 7

Jedno oko otwarte
Nie potrzebujesz aż tyle snu co inni. Ponadto, nawet śpiąc nie tracisz czujności. No, przynajmniej nie całej.
Wymagania: END 6

Książkowiec
Pisemne instrukcje są przez ciebie świetnie rozumiane. Teoria jest bardzo szybko przyswajana.
Wymagania: INT 6

Kurde balans!
Równowaga, równowaga przede wszystkim! Czy to taca ze szklankami, czy chodzenie po linie, dużo łatwiej niż innym jest ci utrzymać pion.
Wymagania: AGI 7

Ludzka stonoga
Niech cię tytuł nie zwiedzie. Tu chodzi o to, że potrafisz się czołgać tak szybko, jak niektórzy poruszają się truchtem. Czyli szybko.
Wymagania: AGI 7

Ład
Otrzymujesz +1 do wszystkich rzutów skierowanych przeciwko chaotycznym postaciom.
Wymagania: brak "Anarchii"

Łowca krytyków
Twoja szansa na trafienie krytyczne zwiększa się o oczko.
Można wziąć kilka razy (patrz niżej)

Wymagania: LCK 7 (+1 za każdy kolejny poziom perka)

McGyver
Żaden sprzęt nie jest dla ciebie zagadką. Czymkolwiek to nie jest, wiesz jak działa po krótkim spojrzeniu, bez problemu przywrócisz sprawność przy pomocy byle złomu a do tego dodasz własne usprawnienia znacznie zwiększające użyteczność. Ponadto, z byle czego potrafisz skonstruować też własne mechanizmy, które na pewno zadziałają.
Wymagania: AGI 8, INT 10, "Złota Rączka"

Miażdżyciel
Siła! Za każdym razem, gdy używasz broni obuchowej w walce wręcz (może to być też kolba broni długiej, gaśnica albo własne pięści), otrzymujesz bonus do obrażeń.
Wymagania: STR 8

Moment chwili mgnienia oka
Nie musisz cały czas patrzeć się na przeciwników wokół siebie, doskonale pamiętasz ich pozycje tak długo, jak zostają blisko ciebie. Jesteś w stanie bez problemu atakować kogoś kto stoi za tobą, bez wcześniejszej potrzeby poświęcania dodatkowej chwili na celowanie. Najprościej mówiąc, na krótki dystans stajesz się prawdziwą maszyną do zabijania.
Wymagania: "Dat reflexes!", "Przeczucie"

Mors
Lód twoim sprzymierzeńcem. Chłód nie jest dla ciebie tak uciążliwy jak na innych, nie boisz się odmrożeń. Naprawdę nie wiem, co jeszcze mógłbym o tym powiedzieć.
Wymagania: END 7

Muł
"Obciążony? Ja? Nie żartujcie sobie." Nauczyłeś się dawać z siebie wszystko. Będąc w posiadaniu, tego perka jesteś w stanie poruszać się będąc przeciążonym bez żadnych kar do zmęczenia.
Wymagania: END 8

Muł wyścigowy
Posiadłeś magiczną umiejętność biegania nawet mimo stanu średniego przeciążenia. Oczywiście nie uwalnia cię to od posiadania kar do poruszania się. Niełatwo skręcać mając na placach blisko tonę ekwipunku.
Wymagania: STR 5, AGI 5, "Muł"

Mur
Zyskujesz dużą odporność na powalenia, pchnięcia i pociągnięcia. Bo jak gdzieś kurwa stoisz, to znaczy że chcesz tam stać. Kropka.
Wymagania: STR 8, END 8

Nie do tknięcia
"Chcesz mnie pokonać? Najpierw musisz mnie trafić!" Tak, a to nie łatwe. Nie tylko posiadasz niezwykły refleks, ale też potrafisz przewidzieć ruch przeciwnika. Jeśli chodzi o unikanie kłopotów, nie ma lepszych od ciebie.
Wymagania: "Dat Reflexes!", "Przeczucie"

Ninja
Niczym dawni wojownicy, potrafisz wykorzystywać cienie by niepostrzeżenie przekradać się w miejsca, w które chcesz - nawet biegnąc.
Wymagania: AGI 9, "Cichy krok", "Skradacz"

Now you see me, now you're dead
"A ty skąd się tu wziąłeś?", "Kto tam?", "ZNALAZŁEM SZPIEGA!". Możesz zacząć kolekcjonować śmieszne ostatnie słowa swoich ofiar. Nawet, jeśli twa próba ataku z ukrycia zostanie wykryta w ostatnim momencie, wciąż masz przewagę zaskoczenia - przeciwnik jest zbyt zdumiony twoją obecnością, by w porę zareagować. Grzechem byłoby tego nie wykorzystać.
Wymagania: "Cichy chód", "Skradacz", CHA 5

Oburęczność
Lewa? Prawa? Co za różnica. Nauczyłeś się korzystać z obu rąk w takim samym stopniu. Nieważne której ręki używasz, jest ona w rzutach liczona jako główna.
Wymagania: AGI 5

Omacek
W przypadku oślepienia nie otrzymujesz standardowych kar w rzutach na trafienie/unik/blok/jakakolwiek inna akcja w walce wręcz/innym użyciu własnych rąk i nóg.
Wymagania: PER 8

Pan Szkic
Potrafisz władać ołówkiem jak Vader mieczem świetlnym. Nie masz problemów z przerysowaniem czegoś, co widzisz przed sobą, narysowaniem prostego portretu pobliskiej postaci czy mapki dotarcia do celu.
Wymagania: AGI 5

Pancerna skóra
Uderzyli cię? Gdzie? Nawet nie poczułeś. Taka już twoja naturalna zdolność - potrafisz redukować otrzymane obrażenia.
Perk można wziąć pięć razy.

Wymagania: END 7

Pięść Węża
Ha! Twój pierwszy atak bez broni na każdym przeciwniku ma szansę na jego oszołomienie, zależną od twojej siły.
Wymagania: STR 5

Pitchaa bibiteru!
Rzucanie przedmiotami jeszcze nigdy nie było takie proste! Szybciej, lepiej, dalej, mocniej.
Wymagania: AGI 7

Poker face
Niepewność, zdenerwowanie, strach, zmęczenie? Może i tak, ale nie widać tego po tobie. Potrafisz ukryć te emocje. Po to, by zawsze wyglądać jak trzeba.
Wymagania: CHA 7

Poproszę na ciepło
Ogień twoim sprzymierzeńcem. Jest dla ciebie mniej bolesny niż dla innych, nie boisz się zapachu spalonego mięsa. Naprawdę nie wiem, co jeszcze mógłbym o tym powiedzieć.
Wymagania: END 7

Potrzymaj mi piwo i popatrz na to!
Jako człowiek akcji lubisz zwracać na siebie uwagę. Efektowne czyny w twoim wykonaniu ułatwiają przełamać pierwsze lody i zyskać sobie sympatię obserwatorów. Poza tym, dużo łatwiej jest ci uzyskać więcej stylu.
Wymagania: CHA 7

Przeczucie
Wiesz, kiedy coś się święci. Dzięki temu jesteś w stanie dużo skuteczniej unikać otrzymywanych obrażeń.
Wymagania: INT 7

Psuj
Działa? Działa. Bach! Już nie. Z niektórymi urządzeniami lepiej jest, jeśli nie działają. A ty znasz na to dobre sposoby. Żadna elektronika nie wejdzie ci w drogę.
Wymagania: "Technomaniak"

Rageblade
Wszędzie dobrze, ale w boju najlepiej! Im dłużej trwa walka, tym lepiej dla ciebie. Każdy pokonany przeciwnik sprawia, że czujesz się tylko lepiej. Zyskujesz i zachowujesz oba bonusy "Snowballingu" i "Tylko na tyle cię stać" spełniając warunek tylko jednego z nich, a do tego zwiększa się również twoja szybkość reakcji i ogólnie poruszania się. Oczywiście wciąż może mieć to swoją wadę: Po zakończeniu swojego szału raczej nie obędzie się bez porządnego odpoczynku i masażu zakwasów.
Wymagania: "Snowballing", "Tylko na tyle cię stać?", END 9

Skoczek
"Kto skoczy najdalej, wygrywa!" Tak mniej więcej wygląda najłatwiejszy dla ciebie sposób na wygraną. Czy to w dal, czy to wzwyż, twoje skoki czasem sprawiają wrażenie, jakbyś latał.
Wymagania: AGI 7

Skowronek
Do re mi fa sol la si do... Tak. Potrafisz śpiewać. I jesteś w tym dobry. Twój głos jest czymś, czego przyjemnie się słucha.
Wymagania: CHA 5

Skradacz
Światłocień, osłony, barwy gruntu a ubrania... wiesz, jak wykorzystać otoczenie by było cię widać jak najmniej. I wiesz, kiedy cię można zauważyć, a kiedy nie.
Wymagania: PER 4, AGI 7

Skupienie
Nie ma co działać pochopnie. Nim zaatakujesz, dajesz sobie chwilę na obserwację celu, zrozumienie jego zachowania, znalezienie słabych punktów. Nawet, jeśli palec świerzbi cię na spuście, powstrzymujesz go aż do chwili najlepszego momentu do oddania strzału. Taka strategia na pewno poprawia twoją celność, a także możliwości zadawania obrażeń. Kosztem czasu, ale chyba lepiej walnąć raz a porządnie, niż bezsensownie tracić amunicję.
Można wziąć do trzech razy.

Wymagania: PER 5

Słuchajcie, bom przemawia
Potrafisz nakłonić innych do wysłuchania cię w niemal każdej sytuacji. Na pewno trudno cię zignorować.
Wymagania: CHA 8

Snowballing
Mówisz, że nie bolało? Spróbuj tego. I Tego. I jeszcze tego. Każde kolejne trafienie przeciwko temu samemu celowi w krótkim odstępie czasowym zadaje coraz większe obrażenia. Niestety, zmiana celu powoduje utratę nagromadzonych bonusów.
Wymagania: bycie chorym skurwysynem

Sonar
Usłyszysz wszystko co tylko chcesz, zapamiętasz i zawsze skojarzysz raz usłyszany dźwięk bądź melodię. Taka inna wersja "Wzrokowca".
Wymagania: INT 3, PER 7

Sprinter
"Spróbujcie mnie złapać!" Znany jesteś z tego, że potrafisz pokonywać odległość pieszo znacznie szybciej niż inni. Get dunked!
Wymagania: AGI 7

Szybkie przeładowanie
Koniec magazynka? To nie problem. Wymieniasz go szybciej niż niektórzy są w stanie zorientować się, że mieli szansę to wykorzystać.
Wymagania: AGI 6

Szybki strzał
Pierwszy strzał w dowolnego przeciwnika nie wymaga od ciebie przycelowania - masz to w genach, działa niemal jak instynkt. W sumie sam nie wiesz jak działa, i z tego powodu nie potrafisz tego wykorzystać drugi raz pod rząd.
Wymagania: PER 9, "Dat Reflexes!"

Taran
Pierwsza osoba, na którą wpadniesz w biegu, jest powalana. Oczywiście ma szansę na rzut obronny.
Wymagania: STR 7

Technomaniak
Mechanika, elektryka, elektronika! Uwielbiasz takie bajery - skręcać, rozkręcać, skręcać, rozkręcać... dużo łatwiej pojmujesz działanie różnorakich urządzeń, w dodatku na pewno uda ci się naprawić ich uszkodzenia za pomocą jakichś łatwo dostępnych materiałów.
Wymagania: INT 8

To jeszcze nie koniec
Wydaje się, że już po tobie? Nic podobnego. Dzięki temu perkowi możesz oszukać przeznaczenie i zachować przytomność w momencie, gdy normalnie byś ją stracił. Czytaj - ignorujesz jeden rzut, którego wynik doprowadza cię do utraty przytomności.
Wymagania: END 8

To twoje?
Niektórzy mogą jeszcze tego nie wiedzieć, ale rzucanie do ciebie jakimikolwiek przedmiotami jest bardzo złym pomysłem. Zdają sobie z tego sprawę najczęściej dopiero wtedy, gdy ów przedmiot wraca w ich stronę.
Wymagania: "Dat Reflexes!"

Trening czyni mistrza
+1 do bazowej statystyki wybranej cechy. Maksymalnie można wziąć pięć razy.
Wymagania: brak.

Tylko na tyle cię stać?
Ból? Fajnie. Spróbuj tego jeszcze raz. Za każdym razem, gdy otrzymujesz obrażenia, zwiększa się twoja odporność na ten właśnie typ obrażeń. Im dłużej jesteś celem, tym trudniej cię zranić. Do czasu aż adrenalina opadnie.
UWAGA: Może spowodować śmierć.

Wymagania: END 7

Wallhack
Schował się tam? Wyjdzie z tej strony. Wszedł po schodach? Najpewniej wychyli się tym oknem. Znasz zachowanie swoich przeciwników, zapamiętujesz ich pozycje i z łatwością możesz dobierać swoje priorytety, nawet z daleka. Nic nie umknie twojej uwadze w boju, lecz wciąż potrzebujesz do tego skupienia.
Wymagania: "Moment chwili mgnienia oka", PER 8, INT 8

Wzrokowiec
Tak, na pewno widziałem coś takiego, w tym i tamtym miejscu! Dzięki temu perkowi dużo łatwiej idzie ci zapamiętywanie wyglądów, obszarów, skomplikowanych lokacji bądź znaków.
Wymagania: INT 4, PER 6

Złota Rączka
Nie tylko wiesz jak to działa, ale potrafisz też to naprawić, a nawet stworzyć własną kopię o ile posiadasz odpowiednie części. Łatwo ci też stwierdzić, jak brakująca/zepsuta część powinna wyglądać i działać.
Wymagania: AGI 5, "Technomaniak"

Żyd
O dziwo, ludzie dużo przychylniej reagują między innymi na twoje "kupię to". I ogólnie, targowanie się z nimi jest dużo przyjemniejsze.
Wymagania: CHA 7

---------------------------------------------

All that Power
On/Ona to zrobił/a. Ten człowiek ma przyszłość. Szacun i free punkty reputacji, a do tego... nowe możliwości.
Ponadto, pomaga ci to poznać tajniki posiadania stylu. Nawet dostajesz pięć darmowych punktów na start.

Wymagania:Pokonanie (mid/)bossa rozdziału.

Perfect and elegant
Dobrze wiesz, co to znaczy być stylowym. Zawsze z idealną gracją i szykiem. Dużo, DUŻO łatwiej zdobywać ci punkty stylu. Niestety, bardzo łatwo ci je stracić. Wystarczy zostać przyłapanym na jego braku. To bardzo bolesne.
Wymagania: "All that Power", CHA 6

---------------------------------------------

#Bruteforceandstylecombined
Każdy zna cię z twojej siły. Siły, która jest dobrym argumentem w każdej sytuacji. Jest nawet dobrą możliwością na zarobek. sto kapsli, że nie uda ci się przewrócić tego budynku? Nie ma sprawy.
I: Latają ciała, latają kawałki ścian, latają kilkutonowe części pojazdów. Twoja siła jest niepowstrzymana. Twojego ciosu żaden śmiertelnik nie jest w stanie zatrzymać. Jeśli gdzieś nie ma wejścia, zrobisz je sobie. Któraś powiedziała "nie"? CO "NIE"?
II: Z wielką siła przychodzi też wielka odpowiedzialność. Dlatego też podczas niszczenia wszystkiego co wokół ciebie, nauczyłeś się też ponosić odpowiedzialność... za swoją broń. Nareszcie nie łamie się przy byle uderzeniu! Ile nowych możliwości!
III: Jesteś absolutną maszyną zniszczenia. Niszczysz nawet system tej całej gry. Co, dodajecie siłę do swoich obrażeń? Pieprzyć to. Ty ją mnożysz.

Wymagania: STR 10, 10pkt stylu, +10 za każdy poziom.

#Trueseeing
"Sokole oko" brzmi lamersko. "Smocze" jest bardziej klawe i nawet bliżej prawdy. Nic się przed tobą nie ukryje.
I: Nie potrzebujesz żadnej lornetki. Nie potrzebujesz noktowizora. Nie potrzebujesz termowizora. Warunki pogodowe czy odległość to dla ciebie mały problem. Podobno to nie wzrok tylko "szósty zmysł", ale kto by się przejmował takimi szczegółami kiedy Marianella przebiera się w swojej wieży.
II: Jesteś chodzącym radarem. Żeby cokolwiek "zobaczyć" wcale nie musisz mieć go w polu widzenia. Słyszysz nie tylko kroki, słyszysz oddech, na podstawie którego potrafisz określić dokładnie pozycję, stan zdrowia a nawet zamiary. Może to mieć swoje wady, bo ciężko się skupić gdy już się zauważy, że gość na śniadanie jadł surową rybę i srogo od niego jedzie. Dziwne, że tylko ty to czujesz.
III: Jeśli widzisz wszystko, to widzisz WSZYSTKO. Z czym mi tu frajerze wyjeżdżasz, że iluzja? Dobre sobie. PRZEJRZAŁEM twój plan. I wiem też, że próbujesz ukryć obecność swojej dwójki przydupasów. Wiem dokładnie, ile czasu zajęłoby mi pozbycie się obojga precyzyjnym atakiem z uwzględnieniem aktualnego kierunku wiatru. Widzę, że tak naprawdę srasz w gacie. Czuję, że dosłownie.

Wymagania: PER 10, 10pkt stylu, +10 za każdy poziom.

#Tisjustafleshwound
Z jakiegoś powodu lgnie do ciebie tytuł "Czarnego Rycerza". Może dlatego, że nie zachowujesz się jak ostatnia ciota kiedy granat wybuchnie ci pod nogami. Albo dlatego, że nie jesteś w stanie zrozumieć tego powtarzania "lepiej nie", kiedy naprzeciw wam jest tylko z pięć dwudziestopięciomilimetrowych działek przeciwpancernych. W najgorszym wypadku możesz sobie złamać rękę, czego tu się bać? Zrośnie się.
I: Jesteś O WIELE bardziej wytrzymały na obrażenia niż ktokolwiek inny. Hej, czy to nie przeciwpancerny nabój 12.7mm w twoim ramieniu? Takiego jeszcze nie masz, będzie do kolekcji.
II: Wszelkie ataki nie tylko mało co są w stanie ci zrobić, ale też praktycznie nie są w stanie cię zatrzymać. Pomyślał by kto, że bezpośrednie trafienie skoncentrowanego ognia moździerzy noszących ze sobą ładunki wybuchowe miałoby zwalić cię z nóg. Mogą za to popsuć fryzurę. A to niedobrze.
III: Czasami słyszysz jakiś rozmowy o niezrozumiałym ci bycie zwanym śmiercią. O co im chodzi? Ciężkie to do zrozumienia. Tym bardziej, że twój próg śmiertelności ma potrojony zasięg, dwa wcześniejsze progi są po prostu zastąpione progiem przytomności.

Wymagania: END 10, 10pkt stylu, +10 za każdy poziom.

#SWAG
Jestem tu, bo zesłali mnie bogowie. Wspaniały? Cóż, taki już jestem. Nie? Wybacz brachu, ale zazdrościsz. Porozmawiamy ponownie, gdy dojdziesz do mojego poziomu.
I: Wszystkie napotkane osoby będą na pewno dużo bardziej chętne towarzyszyć twojej osobie w podróży. Towarzyszyć tobie, a nie na odwrót.
II: Przed pociągnięciem za spust, każdy na pewno dobrze zastanowi się kilka razy. Czy na pewno powinienem do niego strzelać? Co, jeśli to nie jakaś sztuczka? Słyszałem o tym gościu, może lepiej będzie nie zachodzić mu za skórę. Świetna okazja do przeciągnięcia kogoś na swoją stronę, albo przynajmniej powstrzymania go przed zrobieniem czegoś, czego żałowałby do końca życia. Twoja opinia ma też spore poważanie.
III: BIERZ MNIE, PSZE PANA/PANI. Nie ociekasz zajebistością, jest vice versa.

Wymagania: CHA 10, 10pkt stylu, +10 za każdy poziom.

#⑨
Jestę geniuszę. Nie byle jakim, bo stylowym. Jedno wiąże się z drugim. Wraz ze wzrastającym stylem wpadają ci do głowy coraz lepsze pomysły, które z kolei prowadzą do bycia jeszcze bardziej stylowym. Nieźle, nie? Za każde poświęcone dziewięć punktów stylu jesteś w stanie wymyślić metodę całkowicie łamiącą sytuację, mającą ponad dziewięćdziesiąt pięć procent szansy powodzenia. Pomijając miejsca po przecinku.
UWAGA: Pomysły czasami mogą wyglądać głupio, choć działają - więc nie są głupie. Z drugiej strony, na dwadzieścia pomysłów może trafić się jeden, który będzie rzeczywiście głupi. Bardzo. Takie już życie, że na większości kości znajduje się ta dziewiątka.

Wymagania: INT 9, 9pkt stylu.

#Candleja
Z pustego nawet Salomon nie naleje, a jednak jesteś w stanie pojawić się znikąd. Takie triki jak dotknięcie głową swojego uda wyginając się w tył to jakaś dziecin
I: Robisz wiele rzeczy. A cokolwiek robisz, robisz lepiej, szybciej i z większą precyzją niż inni. Pomyślałby ktoś, że nie da się ułożyć domku z kart w biegu, lamu
II: Le parkour? Tak się nazywała chyba dziecinna zabawa którą niektórzy uprawiają nawet mimo starszego już wieku. Dla ciebie cały świat jest placem zabaw, czy to śliskie skały szczytów górskich, czy to wąskie gzymsy stupiętrowego budynku. Kto ostatni na górze te
III: Twojego imienia nie wymawia się publicznie. Możesz być wszędzie. Kryć się właściwie w każdym miejscu, znikać na środku czyjegoś pola widzenia i w podobny sposób pojawiać się za jego plecami. Właściwie, to nawet być absolutnie wszędzie. Nigdzie nie można być bezpiecznym. Lepiej ni

Wymagania: AGI 10, 10pkt stylu, +10 za każdy pozi

#YOLO
Drugiej szansy nie będzie. Robimy to teraz!
I: To nie miało prawa się stać, a jednak się stało. Kto mógł przewidzieć, że wrogi snajper mający idealną okazję do oddania strzału będzie miał takie problemy z bronią że postrzeli sam siebie i spadnie ze swojej wieży prosto na głowę właściciela ciężkiej broni który trzymał nas w kropce. No cóż, PESZEK.
II: Możliwości rosną wraz z ryzykiem. Że niby nie uda ci się zeskoczyć prosto na tą niewielką górę pościeli sto metrów niżej? Zdziwisz się, jak jeszcze przelecę po drodze przez pole dwóch wieżyczek automatycznych które zestrzelą się nawzajem. Tak już mam.
III: Niebezpieczeństwo to twoje drugie imię. Pierwsze to Absurd, bo tylko to słowo potrafi odzwierciedlić porządnie to, co się wokół ciebie dzieje. Boska pomyślność zdaje się spotykać nie tylko ciebie, ale i każdego, kto tobie bezpośrednio towarzyszy. Aktywnie używając swej zdolności jesteś też w stanie sprawić, że stuprocentowo osiągniesz cel, ku któremu zmierzasz, z jedną tylko malutką wadą - jeśli jakimś cudem okaże się, że będziesz mieć przy tym pecha - umierasz.

Wymagania: LCK 10, 10pkt stylu, +10 za każdy poziom.

---------------------------------------------
Ostatnio zmieniony przez Jedius 9 Baka Sob Mar 02, 2013 1:39 pm, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń


Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 1392
Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 4:02 pm   

23.09.2011, dodano:

Sprinter
"Spróbujcie mnie złapać!" Znany jesteś z tego, że potrafisz pokonywać odległość pieszo znacznie szybciej niż inni. Get dunked!
Wymagania: AGI 7

Skoczek
"Kto skoczy najdalej, wygrywa!" Tak mniej więcej wygląda najłatwiejszy dla ciebie sposób na wygraną. Czy to w dal, czy to wzwyż, twoje skoki czasem sprawiają wrażenie, jakbyś latał.
Wymagania: AGI 7

Muł
"Obciążony? Ja? Nie żartujcie sobie." Nauczyłeś się dawać z siebie wszystko. Będąc w posiadaniu, tego perka jesteś w stanie poruszać się będąc przeciążonym bez żadnych kar do zmęczenia.
Wymagania: END 8

Muł wyścigowy
Posiadłeś magiczną umiejętność biegania nawet mimo stanu średniego przeciążenia. Oczywiście nie uwalnia cię to od posiadania kar do poruszania się. Niełatwo skręcać mając na placach blisko tonę ekwipunku.
Wymagania: STR 5, AGI 5, "Muł"

Akrobata
Stanie na rękach? Skok o piłce? Tarzanowanie? Żaden problem. Wszystko, co wymaga dużej zręczności, iście cyrkowe sztuczki to coś w czym czujesz się świetnie.
Wymagania: AGI 8, "Kurde balans!"

Oburęczność
Lewa? Prawa? Co za różnica. Nauczyłeś się korzystać z obu rąk w takim samym stopniu. Nieważne której ręki używasz, jest ona w rzutach liczona jako główna.
Wymagania: AGI 5

Dabl Blast
Jesteś sam, a przeciwników aż dwóch? Nie wiesz co robić? Czemu po prostu nie postrzelić obu jednocześnie? Dzięki temu perkowi, korzystając z broni palnej jesteś w stanie prowadzić ostrzał do dwóch różnych celów na raz. Nie bez kar, ale jednak.
Wymagania: PER 9, AGI 9, "Co dwie bronie, to nie jedna", "Oburęczność"

Miażdżyciel
Siła! Za każdym razem, gdy używasz broni obuchowej w walce wręcz (może to być też kolba broni długiej, gaśnica albo własne pięści), otrzymujesz bonus do obrażeń.
Wymagania: STR 8

Pięść Węża
Ha! Twój pierwszy atak bez broni na każdym przeciwniku ma szansę na jego oszołomienie, zależną od twojej siły.
Wymagania: STR 5

Dat Reflexes!
Reagujesz na zdarzenia dużo szybciej od przeciętnego człowieka. Zwiększa się też rzut obronny.
Wymagania: PER 5, AGI 8

Szybki strzał
Pierwszy strzał w dowolnego przeciwnika nie wymaga od ciebie przycelowania - masz to w genach, działa niemal jak instynkt. W sumie sam nie wiesz jak działa, i z tego powodu nie potrafisz tego wykorzystać drugi raz pod rząd.
Wymagania: PER 9, "Dat Reflexes!"

Cichy krok
Stąpasz tak lekko, że sam się sobie dziwisz. Znajomi zawsze na przywitanie mówią ci "nie strasz mnie!", "nie skradaj się tak!", ale ty przecież normalnie się poruszasz. Nie twoja wina, że oni tego nie słyszą.
Wymagania: AGI 7

Skradacz
Światłocień, osłony, barwy gruntu a ubrania... wiesz, jak wykorzystać otoczenie by było cię widać jak najmniej. I wiesz, kiedy cię można zauważyć, a kiedy nie.
Wymagania: PER 4, AGI 7

Ninja
Niczym dawni wojownicy, potrafisz wykorzystywać cienie by niepostrzeżenie przekradać się w miejsca, w które chcesz - nawet biegnąc.
Wymagania: AGI 9, "Cichy krok", "Skradacz"

Arlekin
Prześliznąć się pod stołem, przelecieć z dachu na dach, wskoczyć po ścianie na balkon - i to wszystko niepostrzeżenie? Jako mistrz nieuchwytności, potrafisz dokonać czegoś takiego. Niemożliwe staje się możliwym.
Wymagania: "Ninja", "Akrobata", "Skoczek"

Taran
Pierwsza osoba, na którą wpadniesz w biegu, jest powalana. Oczywiście ma szansę na rzut obronny.
Wymagania: STR 7

Mur
Zyskujesz dużą odporność na powalenia, pchnięcia i pociągnięcia. Bo jak gdzieś kurwa stoisz, to znaczy że chcesz tam stać. Kropka.
Wymagania: STR 8, END 8

Pancerna skóra
Uderzyli cię? Gdzie? Nawet nie poczułeś. Taka już twoja naturalna zdolność - potrafisz redukować otrzymane obrażenia.
Perk można wziąć pięć razy.

Wymagania: END 7

Czołg
Jesteś potworem nie do zatrzymania. Kiedy idziesz naprzód, nic nie jest wstanie cię zatrzymać, ogłuszyć czy ogólnie powstrzymać. Po prostu przesz i niszczysz wszystko na swojej drodze. Tak długo jak masz na to siły.
Wymagania: STR 9, END 9, "Mur", "Taran", "Pancerna Skóra 3"

Przeczucie
Wiesz, kiedy coś się święci. Dzięki temu jesteś w stanie dużo skuteczniej unikać otrzymywanych obrażeń.
Wymagania: INT 7

Nie do tknięcia
"Chcesz mnie pokonać? Najpierw musisz mnie trafić!" Tak, a to nie łatwe. Nie tylko posiadasz niezwykły refleks, ale też potrafisz przewidzieć ruch przeciwnika. Jeśli chodzi o unikanie kłopotów, nie ma lepszych od ciebie.
Wymagania: "Dat Reflexes!", "Przeczucie"

Jedno oko otwarte
Nie potrzebujesz aż tyle snu co inni. Ponadto, nawet śpiąc nie tracisz czujności. No, przynajmniej nie całej.
Wymagania: END 6

Homeless2142
Wygodne łoże? Po co? Kimniesz się na kamieniu i będzie K.
Wymagania: END 7

Bezsenny
Sen? Sen jest dla słabych. Tak na dobrą sprawę wystarczy ci krótka drzemka co jakiś czas by wciąż być w pełni sił.
Wymagania: "Jedno oko otwarte", "Homeless2142"

Pan Szkic
Potrafisz władać ołówkiem jak Vader mieczem świetlnym. Nie masz problemów z przerysowaniem czegoś, co widzisz przed sobą, narysowaniem prostego portretu pobliskiej postaci czy mapki dotarcia do celu.
Wymagania: AGI 5

Skowronek
Do re mi fa sol la si do... Tak. Potrafisz śpiewać. I jesteś w tym dobry. Twój głos jest czymś, czego przyjemnie się słucha.
Wymagania: CHA 5

Poker face
Niepewność, zdenerwowanie, strach, zmęczenie? Może i tak, ale nie widać tego po tobie. Potrafisz ukryć te emocje. Po to, by zawsze wyglądać jak trzeba.
Wymagania: CHA 7

Głęboka emocja
Twoje umiejętności w aktorstwie przekraczają ludzkie pojęcia. W każdym momencie, ot tak bez powodu potrafisz się popłakać, zrobić czerwony na twarzy lub nagle zbladnąć. Jakkolwiek miałoby ci się to przydać, manipulatorze.
Wymagania: CHA 8, "Poker face"

Sonar
Usłyszysz wszystko co tylko chcesz, zapamiętasz i zawsze skojarzysz raz usłyszany dźwięk bądź melodię. Taka inna wersja "Wzrokowca".
Wymagania: INT 3, PER 7

Łowca krytyków
Twoja szansa na trafienie krytyczne zwiększa się o oczko.
Można wziąć kilka razy (patrz niżej)

Wymagania: LCK 7 (+1 za każdy kolejny poziom perka)

Złota Rączka
Nie tylko wiesz jak to działa, ale potrafisz też to naprawić, a nawet stworzyć własną kopię o ile posiadasz odpowiednie części. Łatwo ci też stwierdzić, jak brakująca/zepsuta część powinna wyglądać i działać.
Wymagania: AGI 5, "Technomaniak"

McGyver
Żaden sprzęt nie jest dla ciebie zagadką. Czymkolwiek to nie jest, wiesz jak działa po krótkim spojrzeniu, bez problemu przywrócisz sprawność przy pomocy byle złomu a do tego dodasz własne usprawnienia znacznie zwiększające użyteczność. Ponadto, z byle czego potrafisz skonstruować też własne mechanizmy, które na pewno zadziałają.
Wymagania: AGI 8, INT 10, "Złota Rączka"



No, na razie tyle. Bez marudzenia, że nie ma jakichś jakie byście chcieli - potraktujcie to jako "są, ale macie za niski poziom". ;)
 
 
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń


Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 1392
Wysłany: Sob Mar 02, 2013 12:38 pm   

2.03.2013, dodano:

Potrzymaj mi piwo i popatrz na to!
Jako człowiek akcji lubisz zwracać na siebie uwagę. Efektowne czyny w twoim wykonaniu ułatwiają przełamać pierwsze lody i zyskać sobie sympatię obserwatorów. Poza tym, dużo łatwiej jest ci uzyskać więcej stylu.
Wymagania: CHA 7

Moment chwili mgnienia oka
Nie musisz cały czas patrzeć się na przeciwników wokół siebie, doskonale pamiętasz ich pozycje tak długo, jak zostają blisko ciebie. Jesteś w stanie bez problemu atakować kogoś kto stoi za tobą, bez wcześniejszej potrzeby poświęcania dodatkowej chwili na celowanie. Najprościej mówiąc, na krótki dystans stajesz się prawdziwą maszyną do zabijania.
Wymagania: "Dat reflexes!", "Przeczucie"

Wallhack
Schował się tam? Wyjdzie z tej strony. Wszedł po schodach? Najpewniej wychyli się tym oknem. Znasz zachowanie swoich przeciwników, zapamiętujesz ich pozycje i z łatwością możesz dobierać swoje priorytety, nawet z daleka. Nic nie umknie twojej uwadze w boju, lecz wciąż potrzebujesz do tego skupienia.
Wymagania: "Moment chwili mgnienia oka", PER 8, INT 8

Now you see me, now you're dead
"A ty skąd się tu wziąłeś?", "Kto tam?", "ZNALAZŁEM SZPIEGA!". Możesz zacząć kolekcjonować śmieszne ostatnie słowa swoich ofiar. Nawet, jeśli twa próba ataku z ukrycia zostanie wykryta w ostatnim momencie, wciąż masz przewagę zaskoczenia - przeciwnik jest zbyt zdumiony twoją obecnością, by w porę zareagować. Grzechem byłoby tego nie wykorzystać.
Wymagania: "Cichy chód", "Skradacz", CHA 5

To twoje?
Niektórzy mogą jeszcze tego nie wiedzieć, ale rzucanie do ciebie jakimikolwiek przedmiotami jest bardzo złym pomysłem. Zdają sobie z tego sprawę najczęściej dopiero wtedy, gdy ów przedmiot wraca w ich stronę.
Wymagania: "Dat Reflexes!"

Szybkie przeładowanie
Koniec magazynka? To nie problem. Wymieniasz go szybciej niż niektórzy są w stanie zorientować się, że mieli szansę to wykorzystać.
Wymagania: AGI 6

Snowballing
Mówisz, że nie bolało? Spróbuj tego. I Tego. I jeszcze tego. Każde kolejne trafienie przeciwko temu samemu celowi w krótkim odstępie czasowym zadaje coraz większe obrażenia. Niestety, zmiana celu powoduje utratę nagromadzonych bonusów.
Wymagania: bycie chorym skurwysynem

Tylko na tyle cię stać?
Ból? Fajnie. Spróbuj tego jeszcze raz. Za każdym razem, gdy otrzymujesz obrażenia, zwiększa się twoja odporność na ten właśnie typ obrażeń. Im dłużej jesteś celem, tym trudniej cię zranić. Do czasu aż adrenalina opadnie.
UWAGA: Może spowodować śmierć.

Wymagania: END 7

Rageblade
Wszędzie dobrze, ale w boju najlepiej! Im dłużej trwa walka, tym lepiej dla ciebie. Każdy pokonany przeciwnik sprawia, że czujesz się tylko lepiej. Zyskujesz i zachowujesz oba bonusy "Snowballingu" i "Tylko na tyle cię stać" spełniając warunek tylko jednego z nich, a do tego zwiększa się również twoja szybkość reakcji i ogólnie poruszania się. Oczywiście wciąż może mieć to swoją wadę: Po zakończeniu swojego szału raczej nie obędzie się bez porządnego odpoczynku i masażu zakwasów.
Wymagania: "Snowballing", "Tylko na tyle cię stać?", END 9

Skupienie
Nie ma co działać pochopnie. Nim zaatakujesz, dajesz sobie chwilę na obserwację celu, zrozumienie jego zachowania, znalezienie słabych punktów. Nawet, jeśli palec świerzbi cię na spuście, powstrzymujesz go aż do chwili najlepszego momentu do oddania strzału. Taka strategia na pewno poprawia twoją celność, a także możliwości zadawania obrażeń. Kosztem czasu, ale chyba lepiej walnąć raz a porządnie, niż bezsensownie tracić amunicję.
Można wziąć do trzech razy.

Wymagania: PER 5

Drwina
"Bijesz jak baba!", "Kretoszczury uczyły cię strzelać?" - każdy dobrze wie, że dobrze dobrane słowa potrafią wytrącić przeciwnika z równowagi, a ty wiesz to jeszcze lepiej. Sprowokowani w ten sposób będą atakować dużo bardziej chaotycznie, to na pewno. Trzeba jednak pamiętać, że może to ich mocno zdenerwować, a skupienie ostrzału na sobie nie zawsze jest dobrym pomysłem.
Wymagania: CHA 6

Psuj
Działa? Działa. Bach! Już nie. Z niektórymi urządzeniami lepiej jest, jeśli nie działają. A ty znasz na to dobre sposoby. Żadna elektronika nie wejdzie ci w drogę.
Wymagania: "Technomaniak"

Hipis
Dragi szkodzą? Też mi coś. Ciebie to nie dotyczy. W większości. Większość środków nie wpływa na ciebie negatywnie po zakończeniu swojego działania, do tego jesteś w stanie przyjąć ich znacznie więcej bez utraty przytomności czy innego zagrożenia w przypadku przedawkowania.
Wymagania: END 7

Żyd
O dziwo, ludzie dużo przychylniej reagują między innymi na twoje "kupię to". I ogólnie, targowanie się z nimi jest dużo przyjemniejsze.
Wymagania: CHA 7

Ludzka stonoga
Niech cię tytuł nie zwiedzie. Tu chodzi o to, że potrafisz się czołgać tak szybko, jak niektórzy poruszają się truchtem. Czyli szybko.
Wymagania: AGI 7

Pitchaa bibiteru!
Rzucanie przedmiotami jeszcze nigdy nie było takie proste! Szybciej, lepiej, dalej, mocniej.
Wymagania: AGI 7

Blokers
Bo walka wręcz to nie tylko atak. Czy z bronią czy bez niej, trzeba nauczyć się skutecznie zasłaniać przed ciosami. Pozwala to znacznie zmniejszyć odniesione obrażenia. Bo nie wszystkiego da się uniknąć.
Wymagania: AGI lub END 8

Omacek
W przypadku oślepienia nie otrzymujesz standardowych kar w rzutach na trafienie/unik/blok/jakakolwiek inna akcja w walce wręcz/innym użyciu własnych rąk i nóg.
Wymagania: PER 8

Anarchia
Otrzymujesz +1 do wszystkich rzutów skierowanych przeciwko praworządnym postaciom.
Wymagania: brak "Ładu"

Ład
Otrzymujesz +1 do wszystkich rzutów skierowanych przeciwko chaotycznym postaciom.
Wymagania: brak "Anarchii"





All that Power
On/Ona to zrobił/a. Ten człowiek ma przyszłość. Szacun i free punkty reputacji, a do tego... nowe możliwości.
Ponadto, pomaga ci to poznać tajniki posiadania stylu. Nawet dostajesz pięć darmowych punktów na start.

Wymagania:Pokonanie (mid/)bossa rozdziału.

Perfect and elegant
Dobrze wiesz, co to znaczy być stylowym. Zawsze z idealną gracją i szykiem. Dużo, DUŻO łatwiej zdobywać ci punkty stylu. Niestety, bardzo łatwo ci je stracić. Wystarczy zostać przyłapanym na jego braku. To bardzo bolesne.
Wymagania: "All that Power", CHA 6


#SWAG
Jestem tu, bo zesłali mnie bogowie. Wspaniały? Cóż, taki już jestem. Nie? Wybacz brachu, ale zazdrościsz. Porozmawiamy ponownie, gdy dojdziesz do mojego poziomu.
I: Wszystkie napotkane osoby będą na pewno dużo bardziej chętne towarzyszyć twojej osobie w podróży. Towarzyszyć tobie, a nie na odwrót.
II: Przed pociągnięciem za spust, każdy na pewno dobrze zastanowi się kilka razy. Czy na pewno powinienem do niego strzelać? Co, jeśli to nie jakaś sztuczka? Słyszałem o tym gościu, może lepiej będzie nie zachodzić mu za skórę. Świetna okazja do przeciągnięcia kogoś na swoją stronę, albo przynajmniej powstrzymania go przed zrobieniem czegoś, czego żałowałby do końca życia. Twoja opinia ma też spore poważanie.
III: BIERZ MNIE, PSZE PANA/PANI. Nie ociekasz zajebistością, jest vice versa.

Wymagania: CHA 10, 10pkt stylu, +10 za każdy poziom.

#YOLO
Drugiej szansy nie będzie. Robimy to teraz!
I: To nie miało prawa się stać, a jednak się stało. Kto mógł przewidzieć, że wrogi snajper mający idealną okazję do oddania strzału będzie miał takie problemy z bronią że postrzeli sam siebie i spadnie ze swojej wieży prosto na głowę właściciela ciężkiej broni który trzymał nas w kropce. No cóż, PESZEK.
II: Możliwości rosną wraz z ryzykiem. Że niby nie uda ci się zeskoczyć prosto na tą niewielką górę pościeli sto metrów niżej? Zdziwisz się, jak jeszcze przelecę po drodze przez pole dwóch wieżyczek automatycznych które zestrzelą się nawzajem. Tak już mam.
III: Niebezpieczeństwo to twoje drugie imię. Pierwsze to Absurd, bo tylko to słowo potrafi odzwierciedlić porządnie to, co się wokół ciebie dzieje. Boska pomyślność zdaje się spotykać nie tylko ciebie, ale i każdego, kto tobie bezpośrednio towarzyszy. Aktywnie używając swej zdolności jesteś też w stanie sprawić, że stuprocentowo osiągniesz cel, ku któremu zmierzasz, z jedną tylko malutką wadą - jeśli jakimś cudem okaże się, że będziesz mieć przy tym pecha - umierasz.

Wymagania: LCK 10, 10pkt stylu, +10 za każdy poziom.

#Bruteforceandstylecombined
Każdy zna cię z twojej siły. Siły, która jest dobrym argumentem w każdej sytuacji. Jest nawet dobrą możliwością na zarobek. sto kapsli, że nie uda ci się przewrócić tego budynku? Nie ma sprawy.
I: Latają ciała, latają kawałki ścian, latają kilkutonowe części pojazdów. Twoja siła jest niepowstrzymana. Twojego ciosu żaden śmiertelnik nie jest w stanie zatrzymać. Jeśli gdzieś nie ma wejścia, zrobisz je sobie. Któraś powiedziała "nie"? CO "NIE"?
II: Z wielką siła przychodzi też wielka odpowiedzialność. Dlatego też podczas niszczenia wszystkiego co wokół ciebie, nauczyłeś się też ponosić odpowiedzialność... za swoją broń. Nareszcie nie łamie się przy byle uderzeniu! Ile nowych możliwości!
III: Jesteś absolutną maszyną zniszczenia. Niszczysz nawet system tej całej gry. Co, dodajecie siłę do swoich obrażeń? Pieprzyć to. Ty ją mnożysz.

Wymagania: STR 10, 10pkt stylu, +10 za każdy poziom.

#Tisjustafleshwound
Z jakiegoś powodu lgnie do ciebie tytuł "Czarnego Rycerza". Może dlatego, że nie zachowujesz się jak ostatnia ciota kiedy granat wybuchnie ci pod nogami. Albo dlatego, że nie jesteś w stanie zrozumieć tego powtarzania "lepiej nie", kiedy naprzeciw wam jest tylko z pięć dwudziestopięciomilimetrowych działek przeciwpancernych. W najgorszym wypadku możesz sobie złamać rękę, czego tu się bać? Zrośnie się.
I: Jesteś O WIELE bardziej wytrzymały na obrażenia niż ktokolwiek inny. Hej, czy to nie przeciwpancerny nabój 12.7mm w twoim ramieniu? Takiego jeszcze nie masz, będzie do kolekcji.
II: Wszelkie ataki nie tylko mało co są w stanie ci zrobić, ale też praktycznie nie są w stanie cię zatrzymać. Pomyślał by kto, że bezpośrednie trafienie skoncentrowanego ognia moździerzy noszących ze sobą ładunki wybuchowe miałoby zwalić cię z nóg. Mogą za to popsuć fryzurę. A to niedobrze.
III: Czasami słyszysz jakiś rozmowy o niezrozumiałym ci bycie zwanym śmiercią. O co im chodzi? Ciężkie to do zrozumienia. Tym bardziej, że twój próg śmiertelności ma potrojony zasięg, dwa wcześniejsze progi są po prostu zastąpione progiem przytomności.

Wymagania: END 10, 10pkt stylu, +10 za każdy poziom.

#Candleja
Z pustego nawet Salomon nie naleje, a jednak jesteś w stanie pojawić się znikąd. Takie triki jak dotknięcie głową swojego uda wyginając się w tył to jakaś dziecin
I: Robisz wiele rzeczy. A cokolwiek robisz, robisz lepiej, szybciej i z większą precyzją niż inni. Pomyślałby ktoś, że nie da się ułożyć domku z kart w biegu, lamu
II: Le parkour? Tak się nazywała chyba dziecinna zabawa którą niektórzy uprawiają nawet mimo starszego już wieku. Dla ciebie cały świat jest placem zabaw, czy to śliskie skały szczytów górskich, czy to wąskie gzymsy stupiętrowego budynku. Kto ostatni na górze te
III: Twojego imienia nie wymawia się publicznie. Możesz być wszędzie. Kryć się właściwie w każdym miejscu, znikać na środku czyjegoś pola widzenia i w podobny sposób pojawiać się za jego plecami. Właściwie, to nawet być absolutnie wszędzie. Nigdzie nie można być bezpiecznym. Lepiej ni

Wymagania: AGI 10, 10pkt stylu, +10 za każdy pozi

#Trueseeing
"Sokole oko" brzmi lamersko. "Smocze" jest bardziej klawe i nawet bliżej prawdy. Nic się przed tobą nie ukryje.
I: Nie potrzebujesz żadnej lornetki. Nie potrzebujesz noktowizora. Nie potrzebujesz termowizora. Warunki pogodowe czy odległość to dla ciebie mały problem. Podobno to nie wzrok tylko "szósty zmysł", ale kto by się przejmował takimi szczegółami kiedy Marianella przebiera się w swojej wieży.
II: Jesteś chodzącym radarem. Żeby cokolwiek "zobaczyć" wcale nie musisz mieć go w polu widzenia. Słyszysz nie tylko kroki, słyszysz oddech, na podstawie którego potrafisz określić dokładnie pozycję, stan zdrowia a nawet zamiary. Może to mieć swoje wady, bo ciężko się skupić gdy już się zauważy, że gość na śniadanie jadł surową rybę i srogo od niego jedzie. Dziwne, że tylko ty to czujesz.
III: Jeśli widzisz wszystko, to widzisz WSZYSTKO. Z czym mi tu frajerze wyjeżdżasz, że iluzja? Dobre sobie. PRZEJRZAŁEM twój plan. I wiem też, że próbujesz ukryć obecność swojej dwójki przydupasów. Wiem dokładnie, ile czasu zajęłoby mi pozbycie się obojga precyzyjnym atakiem z uwzględnieniem aktualnego kierunku wiatru. Widzę, że tak naprawdę srasz w gacie. Czuję, że dosłownie.

Wymagania: PER 10, 10pkt stylu, +10 za każdy poziom.

#⑨
Jestę geniuszę. Nie byle jakim, bo stylowym. Jedno wiąże się z drugim. Wraz ze wzrastającym stylem wpadają ci do głowy coraz lepsze pomysły, które z kolei prowadzą do bycia jeszcze bardziej stylowym. Nieźle, nie? Za każde poświęcone dziewięć punktów stylu jesteś w stanie wymyślić metodę całkowicie łamiącą sytuację, mającą ponad dziewięćdziesiąt pięć procent szansy powodzenia. Pomijając miejsca po przecinku.
UWAGA: Pomysły czasami mogą wyglądać głupio, choć działają - więc nie są głupie. Z drugiej strony, na dwadzieścia pomysłów może trafić się jeden, który będzie rzeczywiście głupi. Bardzo. Takie już życie, że na większości kości znajduje się ta dziewiątka.

Wymagania: INT 9, 9pkt stylu.
_________________
. . .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



smartDark Style by urafaget
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 8