Poziom Trudności Oraz Spis Dotychczas Niepisanych Zasad |
Autor |
Wiadomość |
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 1394
|
Wysłany: Śro Cze 01, 2011 10:27 pm Poziom Trudności Oraz Spis Dotychczas Niepisanych Zasad
|
|
|
> Raidel
- Leiva
- Leiva
- Leiva
- Leiva
- Leiva
- Leiva
- Leiva
- Leiva
1. Zasada pierwszego posta:
Osoba, która odpisze jako pierwsza i w ciągu 24 godzin od mojego posta, otrzymuje "bonus" +1 do wszystkich rzutów w turze.
2. Inicjatywa a kolejność odpisywania:
Na końcu niektórych postach mogę podać kolejność inicjatywy, która wynikła z rzutów. Nie oznacza ona, że KONIECZNIE MUSICIE odpisywać w tej kolejności, ale tak byłoby najlepiej - osoba będąca na pierwszej pozycji najszybciej wykona swoją akcję.
3. Dokładność opisów przedmiotów, osób i pomieszczeń:
Ja będę się starać pisać jak najmniej, byleby wszystko widoczne na pierwszy rzut oka było jasne. Nawet, jeżeli w zasięgu percepcji będzie coś istotnego dla pociągnięcia fabuły, nie opiszę tego póki sami opisem swych akcji nie zwrócicie na dany szczegół uwagi. Duża percepcja zapewnia wam możliwość zauważenia kątem oka zbliżające się niebezpieczeństwo bądź inny zwracający uwagę szczegół, ale nie gwarantuje wam pasywnego trybu przeszukiwania.
4. Wykonywanie akcji:
Szczegółowy opis zwiększa szansę powodzenia wykonywanego działania. We wszystkim mile widziany jest opis sposobu wykonania akcji, albowiem ja będę wybierać najgorszy możliwy. Przykładowo, "strzelam do niego" ma dużo większe ST niż "chwytam dłoń w obie ręce, poświęcam krótką chwilę na wycelowanie i oddaję strzał w nogę, chcąc go spowolnić". Oczywiście tyczy się to również działań poza walką.
5. Łańcuszki:
Wskazane wręcz jest wykorzystywanie w opisach akcji takich słów jak "jeśli", "gdy", "w przypadku X" itd.
Sprawia to, że gra posuwa się naprzód szybciej, gdyż nie potrzeba dodatkowych opisów co każde zdarzenie gdy coś pójdzie nie po waszej myśli.
6. Zarządzanie wiedzą:
Treść gry jest oczywiście znana każdej postaci która uczestniczy w danym zdarzeniu. Treść "Tea Party Time" może być poznana przez każdą z postaci w Metaworldzie poprzez czytanie książek o tych samych tytułach co nazwy tematów. Treść "? ? ? ?" nie może być poznana przez żadną z postaci o ile nie jest jej częścią, bądź nie dowiedziała się o tym od kogoś innego. |
Ostatnio zmieniony przez Jedius 9 Baka Pią Lis 27, 2015 10:23 pm, w całości zmieniany 9 razy |
|
|
|
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 1394
|
Wysłany: Pią Lip 01, 2011 2:35 pm
|
|
|
Dodane punkty:
3. Dokładność opisów przedmiotów, osób i pomieszczeń:
Ja będę się starać pisać jak najmniej, byleby wszystko widoczne na pierwszy rzut oka było jasne. Nawet, jeżeli w zasięgu percepcji będzie coś istotnego dla pociągnięcia fabuły, nie opiszę tego póki sami opisem swych akcji nie zwrócicie na dany szczegół uwagi. Duża percepcja zapewnia wam możliwość zauważenia kątem oka zbliżające się niebezpieczeństwo bądź inny zwracający uwagę szczegół, ale nie gwarantuje wam pasywnego trybu przeszukiwania.
4. Wykonywanie akcji:
Szczegółowy opis zwiększa szansę powodzenia wykonywanego działania. We wszystkim mile widziany jest opis sposobu wykonania akcji, albowiem ja będę wybierać najgorszy możliwy. Przykładowo, "strzelam do niego" ma dużo większe ST niż "chwytam dłoń w obie ręce, poświęcam krótką chwilę na wycelowanie i oddaję strzał w nogę, chcąc go spowolnić". Oczywiście tyczy się to również działań poza walką.
5. Łańcuszki:
Wskazane wręcz jest wykorzystywanie w opisach akcji takich słów jak "jeśli", "gdy", "w przypadku X" itd.
Sprawia to, że gra posuwa się naprzód szybciej, gdyż nie potrzeba dodatkowych opisów co każde zdarzenie gdy coś pójdzie nie po waszej myśli. |
|
|
|
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 1394
|
Wysłany: Śro Maj 16, 2012 6:07 pm
|
|
|
☢ CAUTION ☢ CAUTION ☢ CAUTION ☢ |
_________________ . . . |
|
|
|
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 1394
|
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 10:15 pm
|
|
|
Down you go, mr Level. |
_________________ . . . |
|
|
|
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 1394
|
Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 3:46 pm
|
|
|
6. Zarządzanie wiedzą:
Treść gry jest oczywiście znana każdej postaci która uczestniczy w danym zdarzeniu. Treść "Tea Party Time" może być poznana przez każdą z postaci w Metaworldzie poprzez czytanie książek o tych samych tytułach co nazwy tematów. Treść "? ? ? ?" nie może być poznana przez żadną z postaci o ile nie jest jej częścią, bądź nie dowiedziała się o tym od kogoś innego. |
_________________ . . . |
|
|
|
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 1394
|
Wysłany: Sob Mar 16, 2013 4:57 pm
|
|
|
Guess what! |
_________________ . . . |
|
|
|
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 1394
|
Wysłany: Wto Lip 07, 2020 7:31 pm
|
|
|
xD
co to jest |
_________________ . . . |
|
|
|
|