Wiele sfer Strona Główna Wiele sfer
Mało gier
 
FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy
Rejestracja :: Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Poziom Trudności Oraz Spis Dotychczas Niepisanych Zasad
Autor Wiadomość
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń


Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 1389
Wysłany: Śro Cze 01, 2011 11:27 pm   Poziom Trudności Oraz Spis Dotychczas Niepisanych Zasad

> Raidel
- Leiva
- Leiva
- Leiva
- Leiva
- Leiva
- Leiva
- Leiva
- Leiva


1. Zasada pierwszego posta:
Osoba, która odpisze jako pierwsza i w ciągu 24 godzin od mojego posta, otrzymuje "bonus" +1 do wszystkich rzutów w turze.

2. Inicjatywa a kolejność odpisywania:
Na końcu niektórych postach mogę podać kolejność inicjatywy, która wynikła z rzutów. Nie oznacza ona, że KONIECZNIE MUSICIE odpisywać w tej kolejności, ale tak byłoby najlepiej - osoba będąca na pierwszej pozycji najszybciej wykona swoją akcję.

3. Dokładność opisów przedmiotów, osób i pomieszczeń:

Ja będę się starać pisać jak najmniej, byleby wszystko widoczne na pierwszy rzut oka było jasne. Nawet, jeżeli w zasięgu percepcji będzie coś istotnego dla pociągnięcia fabuły, nie opiszę tego póki sami opisem swych akcji nie zwrócicie na dany szczegół uwagi. Duża percepcja zapewnia wam możliwość zauważenia kątem oka zbliżające się niebezpieczeństwo bądź inny zwracający uwagę szczegół, ale nie gwarantuje wam pasywnego trybu przeszukiwania.

4. Wykonywanie akcji:

Szczegółowy opis zwiększa szansę powodzenia wykonywanego działania. We wszystkim mile widziany jest opis sposobu wykonania akcji, albowiem ja będę wybierać najgorszy możliwy. Przykładowo, "strzelam do niego" ma dużo większe ST niż "chwytam dłoń w obie ręce, poświęcam krótką chwilę na wycelowanie i oddaję strzał w nogę, chcąc go spowolnić". Oczywiście tyczy się to również działań poza walką.

5. Łańcuszki:

Wskazane wręcz jest wykorzystywanie w opisach akcji takich słów jak "jeśli", "gdy", "w przypadku X" itd.
Sprawia to, że gra posuwa się naprzód szybciej, gdyż nie potrzeba dodatkowych opisów co każde zdarzenie gdy coś pójdzie nie po waszej myśli.

6. Zarządzanie wiedzą:
Treść gry jest oczywiście znana każdej postaci która uczestniczy w danym zdarzeniu. Treść "Tea Party Time" może być poznana przez każdą z postaci w Metaworldzie poprzez czytanie książek o tych samych tytułach co nazwy tematów. Treść "? ? ? ?" nie może być poznana przez żadną z postaci o ile nie jest jej częścią, bądź nie dowiedziała się o tym od kogoś innego.
Ostatnio zmieniony przez Jedius 9 Baka Pią Lis 27, 2015 10:23 pm, w całości zmieniany 9 razy  
 
 
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń


Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 1389
Wysłany: Pią Lip 01, 2011 3:35 pm   

Dodane punkty:

3. Dokładność opisów przedmiotów, osób i pomieszczeń:
Ja będę się starać pisać jak najmniej, byleby wszystko widoczne na pierwszy rzut oka było jasne. Nawet, jeżeli w zasięgu percepcji będzie coś istotnego dla pociągnięcia fabuły, nie opiszę tego póki sami opisem swych akcji nie zwrócicie na dany szczegół uwagi. Duża percepcja zapewnia wam możliwość zauważenia kątem oka zbliżające się niebezpieczeństwo bądź inny zwracający uwagę szczegół, ale nie gwarantuje wam pasywnego trybu przeszukiwania.

4. Wykonywanie akcji:
Szczegółowy opis zwiększa szansę powodzenia wykonywanego działania. We wszystkim mile widziany jest opis sposobu wykonania akcji, albowiem ja będę wybierać najgorszy możliwy. Przykładowo, "strzelam do niego" ma dużo większe ST niż "chwytam dłoń w obie ręce, poświęcam krótką chwilę na wycelowanie i oddaję strzał w nogę, chcąc go spowolnić". Oczywiście tyczy się to również działań poza walką.

5. Łańcuszki:
Wskazane wręcz jest wykorzystywanie w opisach akcji takich słów jak "jeśli", "gdy", "w przypadku X" itd.
Sprawia to, że gra posuwa się naprzód szybciej, gdyż nie potrzeba dodatkowych opisów co każde zdarzenie gdy coś pójdzie nie po waszej myśli.
 
 
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń


Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 1389
Wysłany: Śro Maj 16, 2012 7:07 pm   

☢ CAUTION ☢ CAUTION ☢ CAUTION ☢
_________________
. . .
 
 
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń


Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 1389
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 11:15 pm   

Down you go, mr Level.
_________________
. . .
 
 
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń


Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 1389
Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 4:46 pm   

6. Zarządzanie wiedzą:
Treść gry jest oczywiście znana każdej postaci która uczestniczy w danym zdarzeniu. Treść "Tea Party Time" może być poznana przez każdą z postaci w Metaworldzie poprzez czytanie książek o tych samych tytułach co nazwy tematów. Treść "? ? ? ?" nie może być poznana przez żadną z postaci o ile nie jest jej częścią, bądź nie dowiedziała się o tym od kogoś innego.
_________________
. . .
 
 
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń


Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 1389
Wysłany: Sob Mar 16, 2013 4:57 pm   

Guess what!
_________________
. . .
 
 
Jedius 9 Baka
Pierdolony leń


Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 1389
Wysłany: Wto Lip 07, 2020 8:31 pm   

xD
co to jest
_________________
. . .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



smartDark Style by urafaget
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 9