Wiele sfer
Mało gier

Gra - NOWY ŚWIAT MROKU KURWA

Tidus - Czw Maj 08, 2014 11:33 pm
Temat postu: NOWY ŚWIAT MROKU KURWA
NIE BYŁO ZAINTERESOWANIA JEDNYM SYSTEMEM TO POSTUJĘ DRUGI

ŚWIAT MROKU: EDYCJA NOWA, BEZ ZJEBANEGO METAPLOTU I Z BALANSEM

PROPONUJĘ GRĘ, NIECHAJ WIĘKSZOŚĆ ZADECYDUJE NAD SETTINGIEM. NAJPRAWDOPODOBNIEJ I TAK BĘDZIE WSPÓŁCZESNY BO NIE DA SIĘ POWIEDZIEĆ HORROR BEZ "O KURWA, PRAWDZIWE"

MOŻEMY JECHAĆ W NASTĘPUJĄCE PODSYSTEMY:
>SAM BAZOWY PODRĘCZNIK nWOD, I WALCZYĆ Z DZIWACZNYM ŚWIATEM JAKO ŚMIERTELNI GLINIARZE, GANGSTERZY CZY INNE IRL GRUPY
>WAMPIR: REQUIEM - GDZIE BĘDZIECIE KOTERIĄ PRZEKLĘTYCH KRWIOSYSÓW W SKOMPLIKOWANEJ, NIEUMARŁEJ SIECI POLITYKI
>WILKOŁAK: FORSAKEN - GDZIE BĘDZIECIE GRAĆ STADEM FURFAGÓW ROBIĄCYCH ZA SPIRYTYSTYCZNĄ POLICJĘ
>CHANGELING: THE LOST - GDZIE JESTEŚCIE ZMIENNOKSZTAŁTNYMI I UCIEKACIE PRZED ELFAMI BO TO CHORE SKURWYSYNY
>MAGE: THE AWAKENING - GDZIE JESTEŚCIE OP GÓWNYM ZMIENIAJĄCYM NATURĘ RZECZYWISTOŚCI
>HUNTER: THE VIGIL - GDZIE ZNOWU JESTEŚCIE ŚMIERTELNYMI SŁABEUSZAMI, ALE TERAZ PRÓBUJECIE WPIERDOLIĆ SIŁOM NIECZYSTYM UŻYWAJĄC SPRYTU I PLANOWANIA. JAK BATMAN KURWA

SYSTEM JEST PROSTY, OPIERA SIĘ W PEŁNI O K10 I JEST SPOKO. WSZYSTKIE POTRZEBNE PODRĘCZNIKI (NIESTETY PO ANGIELSKU BO POLSCY WYDAWCY TO CIPY) ZUPLOADUJĘ JAK JUŻ ZDECYDUJECIE, CZY JAKIŚ SETTING WAS INTERESUJE

MOŻNA TEŻ ZAGRAĆ W COŚ Z POWYŻSZYCH W oWOD JEŚLI KTOŚ NACISKA, ALE WIĄŻE SIĘ TO Z NASTĘPUJĄCYMI KONSEKWENCJAMI:
>WIERZENIA JUDEOCHRZEŚĆJAŃSKIE TO KANON
>MOŻNA TEŻ ZAGRAĆ W DEMON: THE FALLEN - GDZIE GRASZ UPADŁYMI ANIOŁAMI OPĘTUJĄCYMI CIAŁA ŚMIERTELNYCH, ŻYWICIE SIĘ WIARĄ I NAPIERDALACIE JESZCZE GORSZE DEMONY
>ŚMIERTELNICY SĄ CIOTOWATO SŁABI
>JEST WIĘCEJ KSIĄŻEK PO POLSKU (CHYBA)
>NIEZBALANSOWANE W CHUJ, MAGOWIE OP
>JAK KTOŚ MI POWIE COŚ O METAFABULE KSIĄŻEK TO MA BĘCKI

POSTUJCIE KURWA

Hitomi - Czw Maj 08, 2014 11:42 pm

A jaka będzie metafabuła ?
Jedius 9 Baka - Czw Maj 08, 2014 11:43 pm

HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER HUNTER

WPIERDOL NIEŁUMARŁYM

CHCĘ BICZE

Tidus - Czw Maj 08, 2014 11:47 pm

Hitomi napisał/a:
A jaka będzie metafabuła ?


Kain to praojciec wampirów.
Zbliża się apokalipsa (kurwa zawsze)
3/4 NPC z podręczników jest nietykalnych bo pojawią się potem w fabule (z czego tylko Beckett jest spoko)
Apokalipsa koniec końców wygląda tak, że merysujki się napierdalają a gracze patrzą z boku
A, i lasery z orbity Technokracji napierdalają w Indie

tak tl;dr, dlaczego nie lubię. Potwornie ogranicza możliwości fabularne dla GMa i sprawia, że moja twarz wygląda tak:

Tidus - Pią Maj 09, 2014 12:23 pm

PS właśnie sobie uświadomiłem, że możemy tez trzepać Exalted które jest bardziej high-fantasy od dedeków. Jeszcze nigdy nie grałem, ale może być fun.

Cytat:
Exalted is a tabletop RPG by White Wolf set in a mythic fantasy world known as Creation. The player characters are the Exalted, epic heroes and demigods blessed with cosmic power to reshape the world to their will. There are many established kinds of Exalted, each one chosen by a different god, titan, or cosmic force, and each one with a different role.

Hitomi - Pią Maj 09, 2014 8:36 pm

Mejdż, ale tylko pod warunkiem, ze będzie metafabuła :3
Tidus - Pią Maj 09, 2014 9:17 pm

No to skoro mamy już teoretycznie dwójkę zadeklarowanych (a mnie przez weekend i tak nie ma) to mogę już rzucić podstawami byście mogli jako-tako rozpisać sobie śmiertelne życie postaci i rozdać staty.

Podstawowy podręcznik:
https://www.mediafire.com/?r7aj22f7iebskjv

Opisuje wszystko co należy wiedzieć o mechanice, kreacji postaci (przed zaaplikowaniem 'dodatku' z racji należenia do tych czy innych grup) i ma parę historyjek które można tl;drnąć przeskakując do strony 32.

Wzór karty postaci:
https://www.mediafire.com/?hhnfbzudc20dxvx

Możecie doedytować sobie całość w tymże PDFie albo rozpisać wszystko w oddzielnym temacie, mi to rybka.

EDIT: Kropki nam nie działają więc musimy niestety operować na pedalskich gwiazdkach (*). Mi też jest z tego powodu bardzo szkoda ;-;

EDIT2: Jak macie w czymś kropki/gwiazdki to postawcie sobie za punkt honoru by w historii postaci było wspomnienie, czemu akurat takie staty jakie pierwszorzędne, gdzie postać się tego wszystkiego nauczyła, jaki jest jej cel etcetcetc. Wszystko ważne.

Tidus - Wto Maj 13, 2014 1:12 am

Iii podręczniki bazowe do dwóch requestniętych systemów:

Hunter: The Vigil
https://www.mediafire.com/?yug8nknl50lkj82

Mage: The Awakening
https://www.mediafire.com/?a8e1acysmhqjbdp

Wzór karty na PDFa zrobię w tym tygodniu. Jak ktoś sądzi, że jest już gotowy do działania niech podeśle kartę i historię i toczymy z tym koksem.

A nawet nie muszę, interaktywne karcioszki joł:
http://mrgone.rocksolidshells.com/
Niestety, nie da się ich zapisać bo PDFy są głupie. Ale za to jest to:
http://sheetgen.dalines.net/wiki/WikiStart

Nieco surowe ale musi wystarczyć.

Login: Tidu
Hasło: magicalrealm

Firanke - Śro Maj 14, 2014 1:56 am

Podaj changelinga. :P
Tidus - Śro Maj 14, 2014 9:14 am

Changeling: The Lost joł
https://www.mediafire.com/?ikbp39i44x98u4w

PS jak ktoś chce podręczniki dodatkowe (np. przejrzeć sobie pod-grupy w wygranym Pathie/Vigilu/cokolwiek) to wołać.

Rybka - Pią Maj 23, 2014 3:18 pm

Dobra. Oficjalnie deklaruje, że będę grała Hunterem - zakonnicą.




Vilquor - Sob Maj 24, 2014 5:15 pm



Drogi Jezu, chroń mnie od zła
pochodzącego od diabła.
Osłoń Swoją Najdroższą Krwią
mnie i wszystkich,
którzy w jego obecności
stają się słabi i bezbronni.
Daj mi odwagę, by się go wyrzekać
i pomagaj mi każdego dnia
odrzucać każdą jego próbę
zwerbowania mnie na jego usługi.

Amen!

*Smukłe ostrze szabli ze świstem przecina szyję przeciwnika, na kręgach się niemal zatrzymując*

Hunter - Ksiądz zakonu Societas Divini Salvatoris

Tidus - Wto Cze 03, 2014 6:01 pm

RUURUU UPDATE

Jak się dowiedziałem, update zasad z 2012 jest darmowy, więc równie dobrze możemy z niego skorzystać:

https://mega.co.nz/#!qUIEDR7K!oLB7e9ouCESEP-_Zia1BBP97CYHVYxI_R4QL945j0XU

Zmiany tl;dr:
>piąta kropka w czymś nie kosztuje już dwóch punktów przy tworzeniu postaci

>dodano Aspiracje, zarówno krótkoterminowe jak i długoterminowe. Wraz ze skończeniem preludium prosiłbym każdego o podesłanie mi jednego

krótkoterminowego (=na czas tego rozdziału) i długoterminowego (=cel życiowy) planu postaci. Jednym zdaniem.

>Cnoty i Skazy nie są już ograniczone do bycia permutacjami 7 cnót/7 grzechów. Jeśli ktoś chce sobie zmienić "Gniew" na "Mściwy" czy coś w ten deseń, walcie.

>Przy tworzeniu postaci można zakupić cnotę/skazę za 2 punkty atutowe.

>Moralność zastąpiono Spójnością. Teraz nie jest ona w pełni obektywna, a spada wraz z dojściem przez postać do sytuacji, gdzie jej psychika po prostu nie wytrzymuje. Celem ich ustalenia proszę o odpowiedź na pięć pytań:
Co jest najgorszą rzeczą, której twoja postać się dopuściła?
Jaki najgorszy czyn z własnych rąk potrafi sobie wyobrazić twoja postać?
Co jest najgorszym czynem z rąk innych, który może wyobrazić sobie twoja postać?
O czym zapomniała twoja postać? (to jest breaking point, który już nastąpił bo bądźmy szczerzy, w Świecie Mroku nie da się nie natknąć na to co nadnaturalne)
Jaką największą traumę przeżyła twoja postać?

>Expy
Kategorycznie zmienione. Postać otrzymuje "Pauzy" - chwile introspekcji, pozwalające głębiej się zastanowić nad tym co się dzieje. Pięć Pauz = 1xp.

Koszta są następujące:
Atut - 1xp za kropkę
Specjalizacja - 1xp
Umiejka - 2xp za kropkę
Atrybut - 4xp za kropkę
Spójność - 3xp za kropkę
Sila Woli - 1xp za kropkę

Raczę zauważyć, że koszta przestały rosnąć im wyższy poziom chcecie kupić - koszta Kropki nr.1 i Kropki nr.4 (jeśli wcześniej mieliście 3) są te same.

>Pauzy otrzymuje się za:
Dopełnienie aspiracji. Zmień aspirację na inną.
Twoja postać może popaść w Stan (o nich dalej). Gdy z niego wyjdzie, pauza. (1x na rozdział)
Raz na rozdział możesz zamienić jedną zwykłą porażkę na kościach na dramatyczną celem uzyskania Pauzy.
Uzyskanie rany powodującej karę (-1. -2 lub -3). 1x na rozdział
Koniec rozdziału.
Nagrody od ST (czyli mnie).

Ogółem, im bardziej jest w dupie postać i z tego wybrnie, tym szybciej się uczy. Jak w życiu.

>Zupełnie nowe Atuty, check dis shit. Jeśli nie widzicie czegoś ze swoich kart, to zostało zastąpione lub wplecione w coś innego. Dodano atuty nadprzyrodzone do wykorzystania dla śmiertelnych. Strony 16-35.


>Stany. Zastępują Trudności Życiowe. Zdarzyło się coś w grze i masz z tego powodu kary/bonusy (z reguły kary)? To właśnie Stan. Może też być wywołany dojściem Spójności pustaci do punktu krytycznego (czytaj, straceniem punktu moralności/poczytalności). Dają wam też możliwości zyskania kolejnych Pauz gdy działają na waszą niekorzyść. Przykładowa lista str. 35-38, będę raczej wypisywał wam w kartach jak już.

>Spójność raz jeszcze. Przy dojściu do punktu załamania, rzuca się Determinacja+Opanowanie+modyfikatory (s. 40). Brak sukcesów równa się Sami Wiecie Co. Dramatyczna porażka = poważne, stałe choroby psychiczne.

>Są zmiany co do działania Rzutów Przedłużonych ale tym już będę się martwić jak bedziecie robić coś na dłuższy okres czasu IC.

>To samo tyczy się nieco urozmaiconych zasad działania socjalek. Tak skrótem - określacie jasno intencje postaci w poście by ustalić ST. Łapówki, podkopywanie cudzych Skaz etc dają bonusy. 10 sukcesów nie powoduje, że ktoś zaczyna wierzyć że jest wróżką. Każda osoba ma parę warstw ochronnych, a każdy udany rzut (nie sukces) zdejmuje jedną.

>Walka!
Ogółem dodano tylko tyle, że na początku i ST i gracze ustalają progi "obicia kogoś na tyle, by się poddał" za wyjątkiem walk na śmierć i życie. Opisanie intencji również mile widziane.

>Inicjatywa
Odporność na zaskoczenie to rzut Spryt+Opanowanie vs Siła+Zręczność atakującego. Nawet jak się zorientujesz w sytuacji, ktoś może być po prostu szybszy.

>Unikanie
Podwajasz Defense, ale NIE odejmujesz tych kostek od ataku wroga w tej rundzie, tylko nimi rzucasz. Każdy sukces niweluje sukces po drugiej stronie. W takiej sytuacji, rzut na atak wykonuje się bez modyfikatora obrażeń broni (aplikuje się dopiero przy trafieniu)

Przykładowo, Miękkołebek ma 4 obrony i unika ciosów Łamigłówka, który ma 8 rzutów ataku (3 Siły + 2 skilla + 3 z rodzaju broni). Miękkołebek zdecyduje się postawić na defensywę i rzuca ośmioma kostkami. 5 sukcesów. Łamigłówek rzuca 5 kostkami na atak i ma 1 sukces. Nie dostaje więc dodatkowych 3 kostek za rodzaj broni, bo zwyczajnie spudłował.

W wypadku trzech przeciwników, kary aplikuje się przed podwojeniem. Więc jeśli Miękkołebek walczy z 4 złymi panami, wobec pierwszego ma 8 rzutów, wobec drugiego 6, trzeciego 4 a cios ostatniego unika tylko dwiema kostkami.


>Na stronie 56 nowa tabelka działania broni palnej. Broń biała na s.57. Pancerze s.58. Kary do walki s.62.

Reszta to zasady dotyczące trucizn i duchów które w sumie mało co was obchodzą.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group