|
Wiele sfer Mało gier |
|
Karteczki - Że wzór.
Jedius 9 Baka - Wto Paź 05, 2010 8:32 pm Temat postu: Że wzór. No więc, chamsko zerżnięte cechy:
Strength- Siła. Krzepa, pierdolnięcie z piąchy, możliwości udźwigowe. Chyba tego nie muszę tłumaczyć.
Perception - Percepcja. Zdolność postrzegania świata wokół nas, czułość wszystkich zmysłów, także szybkość reakcji na losowe zdarzenia, jak spadająca na łeb doniczka.
Endurance- Wytrzymałość. Jak mocno trzeba nam przyłożyć byśmy w ogóle poczuli, jak długo możemy biec, jak bardzo męczą nas rzeczy. Także nasz udźwig.
Charisma - Zdolność kontroli nad własnym ciałem i emocjami. Siła perswazji, zachowania zimnej krwi w kryzysowych sytuacjach, myślenie zbiorowe. Także wpływ na rzeczy z działki "fantasy", które wprowadzam do dobrze znanej konwencji post-apokaliptycznej.
Intelligence - Inteligencja. Dzięki niej możemy czasem wpaść na genialny pomysł. Zdolność logicznego myślenia, także uczenia się, zrozumienia. Dzięki niej możemy szybciej nauczyć się władać jakimś nieznanym sprzętem.
Agillity - Zręczność. Robienie akrobacji, strzelanie z procy czy choćby drapanie się od plecach - od tej statystyki to zależy.
Luck - Szczęście, fart. Statystyka dla tych, którzy nie mają za grosz umiejętności i liczą tylko na farta.
40 punktów na te siedem statystyk, minimalnie 1, maksymalnie 10 w każdej. Więcej niż dziesięć można mieć tylko po zaaplikowaniu traita z listy poniżej.
Lista Traitów: (maksymalnie dwa, ale nie trzeba brać w ogóle)
1. Krwawa jatka - Wszystkie czyny naszej postaci w walce (i nie tylko) zdają się być szczególnie efektowne, nawet przesadnie efektowne. Czasem może to wywoływać zachwyt, a czasem oburzenie. Nie zmienia to statów.
2. Mocna budowa - Zawsze byłeś dobrze zbudowany. W kryptowym przedszkolu mówili na ciebie "duży". Przeszkadzało ci to w zabawach w chowanego, ale przynajmniej nic nie dawało ukrywanie przed tobą cukierków na półce - zawsze mogłeś je sobie dosięgnąć, a nawet jeśli nie, to radziłeś sobie wyłamaną z krzesła nogą. No, i wszyscy bali się z tobą "zaczynać".
+1 do Siły, -1 do Zręczności
3. Drobna postura - Co tu dużo gadać, konus z ciebie. Każdy tobą pomiata, śmieje się z ciebie, ale nie obchodzi cię to zbytnio. Potrafisz wcisnąć się tam, gdzie inni mogą tylko o tym pomarzyć, zawsze wydawałeś się też zręczniejszy od rówieśników. Problem tylko w tym, że wiele rzeczy jest dla ciebie za ciężkie.
+1 do Zręczności, -1 do Siły
4. Szybki metabolizm - Cokolwiek pochłoniesz, szybko zostaje przez ciebie przetrawione. Wspomagacze działają na ciebie lepiej, szybciej, ale też szybciej przemijają i szybciej się uzależniasz. Podobnie z chorobami - Łatwiej chorujesz, ale i szybciej zdrowiejesz.
5. Odporność - przeciwieństwo Szybkiego metabolizmu.
6. Szybki strzał - Już taki z ciebie szybki Bill. Nigdy nie przejmujesz się czymś tak niepotrzebnym jak celowanie, po prostu zasypujesz przeciwników gradem pocisków mając pewność, że któryś trafi.
7. Finezja - Nigdy nie lubiłeś brutalnej siły. Twoje ataki są bardziej wymierzone, zawsze starasz się trafić w witalne punkty. Gdy zadajesz niemierzony cios, zazwyczaj jest on lipny, ale gdy będziesz miał chwilę na przycelowanie...
+1 do Zręczności, -1 do Siły
8. Pokojowe nastawienie - Nie lubisz walki. Zawsze wolisz znaleźć jakieś pokojowe rozwiązanie. Lepiej dzięki temu idą ci rozmowy, jednak sztuka bitewna to dla ciebie czarna magia.
+1 do Charyzmy, -1 do Siły
9. Ciężka Ręka - Nigdy nie trudziłeś się czymś tak głupim, jak celowanie w specjalne miejsca podczas walki. I tak masz tyle krzepy w łapie, że jak przyłożysz, to oponent składa się w pięciu miejscach. Po co się więc trudzić?
+1 do Siły, -1 do Zręczności
10. Pechowiec - Wokół ciebie zawsze roztaczała się aura pechu. Każdego kto z tobą przebywał, spotykały nieprzyjemne zdarzenia. Każdego, bez wyjątku. Wyczuliło to przynajmniej twoje zmysły. Kto wie, kiedy znów coś ci spadnie na głowę?
+2 do Percepcji, -2 do Szczęścia
11. Kamikaze - Jak wpadniesz w szał bojowy, to nie ma chuja we wsi. Adrenalina dodaje ci sił, pędzisz na wroga kompletnie nie uważając na to, ze coś ci się może stać. Bohatersko odbywasz walkę... a potem latami żałujesz swoich czynów. O ile w ogóle uda ci się przeżyć.
12. Nocnik - Jesteś dużo bardziej aktywny w nocy niż w dzień. Masz wtedy nad innymi przewagę.
13. Jednoręczniak - Wszystko, co wymaga do obsługi tylko jednej ręki, to właśnie twoja działka. Jeśli jednak musisz już użyć obu, przychodzi ci to z trudem.
14. Sex Appeal! (W tym także - Damski bokser/Czarna Wdowa) - Dużo lepiej jest ci się komunikować z płcią przeciwną. Problem w tym, ze bardzo przeszkadza ci to w kontaktach z osobnikami własnej płci.
---
Gwoli wyjaśnienia - najpierw rozdajecie punkty na cechy, a dopiero potem aplikujecie bonusy z traitów. Jak ktoś weźmie Drobną posturę, to już nie może mieć 10 siły końcowej, bo maksymalne 10, -1 z traita równa się 9.
Umiejek nie będzie. A przynajmniej nie będą publiczne.
|
|