Wiele sfer
Mało gier

Klasy - Lantiański Mistrz Magii

Firanke - Sob Mar 17, 2012 7:14 pm
Temat postu: Lantiański Mistrz Magii
Czarodzieje właściwie nie istnieją poza Protektoratem Lantiańskim. Większość zewnętrznych zbiorów została skonfiskowana bądź spalona podczas krucjaty Qual'doman, a kolekcjonerzy posiadający nieliczne ich kopie strzegą ich jak oka w głowie nie dzieląc się tymi informacjami z nikim.
Najbardziej oddani protektoratowi uczniowie mają szansę wstąpić w poczet wtajemniczonych adeptów i otrzymać dostęp do najbardziej ukrytych tajników wiedzy magicznej, stając się z nią jednością. Takie osoby znane są jako "Mistrzowie Magii". Rzadko kiedy wychodzą poza mury magicznego miasta, ale gdy już to robią, traktowani są niczym półbogowie, mityczne stworzenia, których pobłogosławiła sama legendarna Lantia.

- Kość Wytrzymałości: k4.
- Punkty Umiejętności: 4 + Modyfikator Inteligencji.
- Czary na dzień/znane czary: Gdy Lantiański Mistrz Magii zdobywa poziom, liczba rzucanych przez niego czarów na dzień zwiększa się tak, jakby zdobył poziom w klasie czarującej.

WYMAGANIA:

Posługiwanie się zaklęciami magii mistycznej poziomu 4 lub wyższego.
Umiejętności: 10 punktów Czaroznawstwa, Wiedzy Magicznej i Koncentracji
Atuty: Magia w walce, Talent (Czaroznawstwo), Talent (Koncentracja)

ZDOLNOŚCI:

Poziom
1: Magiczna Penetracja
3: Księga Arkan I - Lantiański Mistrz Magii otrzymuje własną księgę, w której może zachować jeden z kregów I-III, jedno użycie/dzień.
4: Ciche Zaklęcie
5: Zaklęcie bez gestów
6: Księga Arkan II - Ilość przechowywanych czarów wzrasta do dwóch, maksymalny krąg - IV.
8: Przyśpieszenie Zaklęcia
9: Księga Arkan III - Ilość przechowywaych czarów wzrasta do trzech, maksymalny krąg - V
10: Do wyboru: Automatyczne ciche zaklęcie I/Automatyczne zaklęcie bez ruchu I/Automatyczne przyśpieszenie zaklęcia I


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group