Wiele sfer Strona Główna Wiele sfer
Mało gier
 
FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy
Rejestracja :: Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Cinek
Pon Cze 18, 2012 12:56 pm
Rozdział I: Świat gry
Autor Wiadomość
Cinek
Najszybszy poster na dzikim zachodzie


Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 375
Wysłany: Pon Cze 18, 2012 12:33 pm   Rozdział I: Świat gry

Opis świata gry

Rozgrywka toczy się w roku 2096 na terenie Imperium Ameryki Północnej, w Los Angeles. Po odkryciu nowego związku chemicznego o nadanej mu później nazwie Agronit, znanego bardziej jako „Błękitny Rdzeń”, Clark Corporation zdobyło monopol na dostawę energii w całym mieście. Oparta na Błękitnym Rdzeniu technologia pozwalała na stworzenie wszczepów cybernetycznych oraz karabinów nowej generacji, szybko przewyższając dostępne na rynku stare biomechaniczne protezy oraz standardową broń palną. Niestety, na najlepszy sprzęt mogli pozwolić sobie jedynie najbogatsi, z kolei wyposażeni w firmowy oręż agenci Clark Corporation stanowią drugą władzę na ulicach miasta, poza strażnikami Imperium. Skorumpowany rząd, przekupieni stróże prawa, lokalne wojny domowe to standard na ulicach Los Angeles. Przeciwnicy Korporacji, teoretycznie walczący przeciwko zanieczyszczaniu przez nią środowiska odpadami nuklearnymi i ogromnymi ilościami dwutlenku węgla, tak naprawdę niewiele różnią się od karteli narkotykowych i mafii zajmujących się przemytem broni, porwaniami i handlem ludźmi. Ich walka z Korporacją za pomocą bezwzględnych ataków terrorystycznych nie ma zbyt dużego poparcia w społeczeństwie, przez co ilość zarówno członków jak i popleczników grupy jest ograniczona.
Prowadzone przez szefów największego w mieście gangu walki uliczne są codziennością, chociaż nie są one tolerowane ani przez Imperium, ani Korporację. W większości sytuacji władze nie wchodzą jednak w drogę przestępcom, dopóki nie zagraża to ich interesom. Inną formą rozrywki, bardzo popularną w całym mieście, są zawody w „Cannon Bullet”, brutalnych wyścigach na uzbrojonych, jednośladowych dronach, rozgrywających się wewnątrz Areny Pokoju. Zawody odbywają się co tydzień, ich wizytówką jest każdorazowa śmierć przynajmniej połowy zawodników, w wyjątkowych wypadkach również i części widowni. Poza widoczną gołym okiem patologią i okrucieństwem świata, za kulisami w cyberprzestrzeni toczą się prawdziwe wojny pomiędzy grupami hakerskimi, z którym najsławniejszymi są „Haxor Behemots” oraz „Nemezis”. Oprócz uprzykrzania życia sobie nawzajem, cybergangi są wielkim problemem szczególnie dla Korporacji, której nawet najbardziej wykwalifikowani specjaliści nie są w stanie w pełni zabezpieczyć ich cennych baz danych oraz kont bankowych przed zmasowanymi atakami prosto z wirtualnego półświatka.
 
 
Cinek
Najszybszy poster na dzikim zachodzie


Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 375
Wysłany: Śro Sie 26, 2020 7:14 pm   

Dorzucam mapkę Los Angeles, bo jednak po omacku daleko nie zajdziemy. Trochę "już powiedzianych" opisów z gry będzie musiało być naciągniętych (np. numer dzielnicy w której mieszka Michael będzie zmieniony w moim poście sprzed lat), jednak nie było tam nic kluczowego dla fabuły więc na pewno nie zaszkodzi to całej historii. Oczywiście poniższe opisy dzielnic to tylko ogólniki - jeśli zechcecie dowiedzieć się więcej na ich temat, wszystko w rękach Waszych postaci.





Dzielnica 1-A: Większość mieszkających w 1-A to pracownicy fabryk Clark Corporation - blisko do pracy i niski czynsz to wystarczająca motywacja aby dobrze zaludnić ten obszar. Nie brakuje tutaj też barów, burdeli i klubów. Handel narkotykami to główna domena tutejszych przestępców.
Poziom bezpieczeństwa: 6/10
Gangi: White Serpents, Sons of Babaroga
Miejsca szczególne: brak

Dzielnica 1-B: Ze względu na niezbyt przystępne położenie obszar ten nie należy do zamożnych. Zapuszczona dzielnica pełna tanich barów z niebezpieczną klientelą i ciemnych zaułków. Główną "atrakcją" są tutaj nielegalne walki uliczne za pieniądze, na które zjeżdżają się ludzie z całego Los Angeles.
Poziom bezpieczeństwa: 3/10
Gangi: White Serpents, Hell Riders
Miejsca szczególne: Red Devil's Hub, Smokey Joe, apartament Prestona Coopera

Dzielnica 2-A: Sąsiadująca z dzielnicą "W" i terenem Korporacji to jedna z zamożniejszych dzielnic w strefie czerwonej (ogólnodostępnej). Handel narkotykami kwitnie w najlepsze, biznes walk ulicznych ustępuje tylko dzielnicy 1-B. Innego rodzaju rozrywki również są na wysokim poziomie, równa się to jednak zapotrzebowaniu na zasobny portfel.
Poziom bezpieczeństwa: 7/10
Gangi: White Serpents
Miejsca szczególne: Neo Square (w pobliżu miała miejsce walka Raidon'a z oddziałem policji), podziemna baza White Serpents

Dzielnica 2-B: Jedna z biedniejszych dzielnic, jest jednak stosunkowo bezpieczna. Na ogół nie dzieje się tutaj nic ciekawego, znana jest z dobrych i tanich restauracji. Znajduje się też tutaj dużo sklepów z protezami.
Poziom bezpieczeństwa: 5/10
Gangi: White Serpents
Miejsca szczególne: Mieszkanie Irn'a, budka z hot-dogami (aka biuro przyjmowania misji).

Dzielnica 2-C i 2-D: margines miasta, znajduje się tutaj dużo magazynów, nocami ulice prawie całkowicie pustoszeją. Mieszka tu niewielu ludzi, witryny sklepowe świecą pustkami. Niezbyt wygodne miejsce do życia.
Poziom bezpieczeństwa: 4/10
Gangi: Violent Hockey
Miejsca szczególne: Magazyn Korporacji nr 54 (dzielnica 2-D).

Dzielnica 3: Opuszczona dzielnica, wyniszczona dekady temu przez dziwną chorobę, która wg. środków masowego przekazu nadal utrzymuje się na jej ulicach. Wejście do dzielnicy strzeżone jest przez drony bojowe. Zakażeni podobno nadal tam żyją i mieszkają, teren objęty jest jednak bezwzględną kwarantanną. Raz w tygodniu miasto zrzuca tam paczki z jedzeniem i podstawowymi środkami do życia, nie wiadomo do końca dlaczego chcąc powstrzymać to miejsce od kompletnej śmierci.
Poziom bezpieczeństwa: 1/10
Gangi: ?
Miejsca szczególne: brak

Dzielnica 4: Jedna z dzielnic znajdujących się przy Oceanie. Znajduje się tutaj dużo portów i sklepów rybnych. Ciężko pracują tutaj też całe zastępy przemytników oraz handlarzy ludźmi.
Poziom bezpieczeństwa: 6/10
Gangi: Smugglers Inc., White Serpents.
Miejsca szczególne: Opuszczone doki (baza wypadowa White Serpents)

Clark Corp Area: Dzielnica otoczona jest wysokim murem z wieżyczkami strażniczymi. Wstęp mają tam tylko i wyłącznie pracownicy Korporacji oraz służby policji. Nawet elitarne osobistości LA potrzebują tu specjalnych przepustek. Ten teren to coś w rodzaju miasta w mieście - dzielnica jako osobny byt byłaby całkowicie samowystarczalna dzięki łatwo dostępnej energii. Dzielnica rozciąga się również głęboko pod ziemią (powstają tam kolejne poziomy osobnego "miasta", jest to jednak cały czas w budowie).
Poziom bezpieczeństwa: 9/10
Gangi: Siły Specjalne Korporacji
Miejsca szczególne: Clark Tower (HQ Korporacji, ogromny budynek na wzgórzu widoczny z każdego miejsca Los Angeles)

Dzielnica W: Bardzo bogata dzielnica należąca oficjalnie to Korporacji. Pomimo że mieszkają tam w większości elity, zwykli obywatele również mają wstęp na jej teren. Bardzo zaawansowana technologicznie, pilnie strzeżona przez liczne oddziały Korporacji, uznawana za najbezpieczniejszą dzielnicę LA. Jest to również teren uznawany za "Szwajcarię" Los Angeles - neutralna dzielnica, w której panuje niepisana zasada o zawieszeniu broni pomiędzy gangami. Jakiekolwiek naruszenie tej zasady jest niezwykle surowo karane.
Poziom bezpieczeństwa: 10/10
Gangi: Siły Specjalne Korporacji, Grim Gallows
Miejsca szczególne: Klub "Lux & Burg"

CyberCity: Serce Los Angeles, najbardziej rozwinięte pod kątem rozrywki i technologii mini-miasto. Pełno klubów, kasyn, sklepów z wszczepami i protezami, parki rozrywki oraz główna atrakcja: stadion Cannon Bullet. Miejsce tętniące życiem całą dobę. O ile pilnujesz swoich interesów, miejsce jest względnie bezpieczne.
Poziom bezpieczeństwa: 7/10
Gangi: Grim Gallows, Mind Eaters, Legion, Yakuza
Miejsca szczególne: stadion Cannon Bullet

Dzielnice Z, Y i V: Oddzielony murem i pilnowany przez oddziały policji teren niedostępny dla zwykłych obywateli. Mieszkają tam tylko najbogatsi ludzie Los Angeles. Jako że wstęp mają tam tylko elity, niewiele wiadomo o tych dzielnicach.
Poziom bezpieczeństwa: ?/10
Gangi: ?
Miejsca szczególne: Główny Port Los Angeles, Kapitol.

Dzielnica 5-A: Przeciętna dzielnica, jedna z uboższych w LA jednak stosunkowo bezpieczna. Jej znakiem rozpoznawczym jest dużo chińskich restauracji. Nie brakuje tu też sklepów z elektroniką. Życie nocne prawie nie istnieje, co czyni dzielnicę dosyć nudną do zamieszkania.
Poziom bezpieczeństwa: 6/10
Gangi: Triada
Miejsca szczególne: mieszkanie Michaela, placówka badawcza Korporacji nr 4 (tymczasowo zamknięta na czas remontu).

Dzielnica 5-B: Bogata dzielnica pełna biurowców i budynków pomniejszych korporacji. Znajduje się tutaj dużo placówek badawczych Clark Corporation i najlepsze kliniki zajmujące się instalacją wszczepów i protez biomechanicznych najnowszej technologii.
Poziom bezpieczeństwa: 8/10
Gangi: Triada, Grim Gallows, Yakuza
Miejsca szczególne: Klinika Cybermed

Dzielnica 5-C: jedna z najbiedniejszych dzielnic zamieszkiwana w większości przez robotników fizycznych. Wysoka przestępczość, kiepskie jedzenie i duże zanieczyszczenie powietrza nie zniechęca jednak ludzi od osiedlania się tam ze względu na dużą ilość pracy w Dzielnicy "0". Lepiej jednak nie szlajać się tam w nocy.
Poziom bezpieczeństwa: 3/10
Gangi: Triada
Miejsca szczególne: brak

Dzielnica 6: Zamożna dzielnica z dostępem do Oceanu. Całe mnóstwo restauracji i kurortów wypoczynkowych czyni to miejsce centrum turystycznym LA, do którego zjeżdżają turyści z całego Imperium. Jedynymi niebezpieczeństwami jakie można tu napotkać to kieszonkowcy i naciągacze.
Poziom bezpieczeństwa: 8/10
Gangi: brak
Miejsca szczególne: brak

Dzielnica 7: Duża dzielnica o umiarkowanym poziomie zaludnienia i średniej zamożności. Jedyną wartą wspomnienia rzeczą jest fakt iż znajduje się tutaj kilka dużych, renomowanych centrów medycznych oferujących szerokie spektrum niespotykanych ofert, w które wliczają się zaawansowane operacje plastyczne czy instalacja różnych wymyślnych implantów i wszczepów. Różnica od innych oficjalnych klinik jest taka, że potrafią dochować tajemnicy w przypadku nie do końca legalnych zleceń.
Poziom bezpieczeństwa: 5/10
Gangi: Legion
Miejsca szczególne: Klinika TrueLimb, Klinika Best Augmentations.

Dzielnice C-9 i C-10: ruiny starego kompleksu "District C", zniszczonego dekadę temu przez eksplozję bomby wodorowej. Zaludnienie znikome. Ze względu na to, że policja ani oddziały Korporacji praktycznie się tam nie zapuszczają, jest to dobre miejsce na kryjówkę dla ściganych przez prawo przestępców i innych wyrzutków społecznych - niestety, nadal jest to ślepy zaułek bez żadnej przyszłości.
Poziom bezpieczeństwa: 2/10
Gangi: Brotherhood of Crimson Moon
Miejsca szczególne: brak

Dystrykt "X" (C-11): stolica przestępczego półświatka, miejsce nieustannych wojen wielu gangów. Handel nielegalną bronią i narkotykami ma się tu bardzo dobrze, strzelaniny w biały dzień to normalka. Jedynym plusem jest wiele pustostanów, w których można się kimnąć za darmo (pomijając przypadki kiedy nieostrożność przypłaca się własnym życiem). Do barów i klubów lepiej nie wchodzić bez odpowiedniego arsenału.
Poziom bezpieczeństwa: 1/10
Gangi: Sons of Babaroga, Triada, Brotherhood of Crimson Moon, pomniejsze gangi walczące o wpływy.
Miejsca szczególne: brak

Dzielnica "0": ogromny teren zajęty w 90% przez fabryki, hale produkcyjne i przemysłowe, magazyny, oczyszczalnie ścieków i osiedla mieszkalne dla robotników. Nie ma tam nic ciekawego. Poza morzem spowitych w dymie budynków i lasu kominów można dojrzeć gdzieniegdzie jakiś mały park pokryty szklaną kopułą, gdzie można zaczerpnąć trochę świeżego powietrza.
Poziom bezpieczeństwa: 6/10
Gangi: brak
Miejsca szczególne: brak

Kolonia karna: Kompleks więzień o podniesionym rygorze. Idą tam tylko najtwardsi zawodnicy - nie ma tam taryfy ulgowej. Sam teren otoczony jest błękitną barierą generowaną przez pięć gigareaktorów Blue Core, czyniąc to miejsce praktycznie niemożliwym do opuszczenia.
Poziom bezpieczeństwa: 2/10
Gangi: w więzieniach Kolonii Karnej znajdują się przedstawiciele niemal wszystkich gangów Los Angeles, żaden z nich jednak nie jest gangiem dominującym
Miejsca szczególne: brak

Dzielnica 8-A: Jedna z najbiedniejszych dzielnic, pełna narkomanów, alkoholików i drobnych przestępców. Najbardziej charakterystycznym elementem tego miejsca jest organizowana co miesiąc Czarna Ruletka, wydarzenie w którym giną za każdym razem dziesiątki ludzi. Hazard "alternatywny", niespotykany nigdzie indziej w LA, przyciąga tutaj dużo żądnych gorętszych wrażeń bogaczy z zielonej strefy.
Poziom bezpieczeństwa: 3/10
Gangi: Ghost Gamblers, Sons of Babaroga
Miejsca szczególne: Kasyno "Viva La Muerte", Tarcza Potępionych.

Dzielnica 8-B: Kolejna z bogatszych dzielnic, pełna wieżowców i sklepów wielkopowierzchniowych. Duża ilość centrów handlowych czyni tą dzielnicę mekką ludzi w potrzebie większych zakupów. Handluje się tutaj praktycznie wszystkim. Znajduje się tutaj też najwięcej firm informatycznych w całym LA.
Poziom bezpieczeństwa: 8/10
Gangi: Legion
Miejsca szczególne: Dezgo Shopping Mall

Dzielnica 8-C: Centrum wytwarzania bio-żywności, pokryte szklanymi kopułami pola uprawne i gospodarstwa to ostatni bastion zdrowego pożywienia w LA. Miejsce oderwane od cyber-świata, nie licząc kilkumetrowych mechów uprawnych przetaczających się przez pola i pokrytego siewno-zraszającymi dronami nieba.
Poziom bezpieczeństwa: 7/10
Gangi: Zrzeszenie Rolników LA (daleko im do gangu ale umieją dać popalić jak jest potrzeba)
Miejsca szczególne: Wielki Folwark

Poziom bezpieczeństwa - im niższy, tym większe szanse na przykre zdarzenia losowe jak napad, porwanie czy nawet zabójstwo za kilka kredytów. Wyższy poziom bezpieczeństwa oznacza z drugiej strony większą szansę natknięcia się na patrol policji czy agentów Korporacji.
_________________
> Karta postaci.
Ostatnio zmieniony przez Cinek Sob Paź 29, 2022 12:13 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Cinek
Najszybszy poster na dzikim zachodzie


Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 375
Wysłany: Nie Lis 08, 2020 7:22 pm   

Gangi i mafie

Jak już wiecie, w Los Angeles znajduje się bardzo dużo większych i mniejszych gangów, jednak żaden z nich nie rządzi niepodzielnie całym przestępczym półświatkiem miasta. Poszczególne gangi działają na różnych dzielnicach, broniąc swojego terytorium, parają się też różnymi profesjami przynoszącymi im zyski. Wśród wspomnianych źródeł dochodu jest handel narkotykami, ludźmi, organizacja nielegalnych "rozrywek" różnej maści czy zwykły przemyt. W niektórych przypadkach, zwłaszcza kiedy zarówno terytorium jak i profesja dwóch gangów się pokrywają, doprowadza to do otwartych walk i wielu ofiar. W tego typu porachunkach rykoszetem dostaje się nie tylko policji i korporacjom, ale i często ludziom postronnym.
Poniżej przedstawiłem krótkie opisy z podstawowymi informacjami na temat poszczególnych gangów, które działają na terenie Los Angeles.

Nazwa: White Serpents
Opis: Mafia o bardzo szerokich wpływach, specjalizująca się głównie w handlu narkotykami. Działają oni w największym stopniu na południu Los Angeles, mają jednak umowy z wieloma innymi gangami i siatka ich dilerów znajduje się na terenie niemal całego miasta. Dziwnym trafem policja zdaje się często przymykać oko na ich działalność, zamykając od czasu do czasu w więzieniach tylko płotki.
Profesja: Dystrybucja CocoPow i innych narkotyków.
Terytorium: Dzielnice 1-A, 1-B, 2-A, 2-B i 4

Nazwa: Sons of Babaroga
Opis: Mafia składająca się głównie z byłych żołnierzy i najemników kontraktowych z Rosji. Przywódcą gangu jest Katya, była generał Dywizjonu Sił Powietrznych Wojska Rosyjskiego. Znakiem rozpoznawczym gangu są maski z wizerunkiem starej wiedźmy z rogiem na czole, które zakładają podczas ataków na inne gangi. Głoszą plotki, że gang oprócz magazynów pełnych broni palnej i materiałów wybuchowych, ma w zanadrzu również kilka czołgów i śmigłowiec Apache.
Profesja: Handel alkoholem, papierosami i bronią, zabójstwa na zlecenie.
Terytorium: Dzielnica 1-A i 8-A, Dystrykt X

Nazwa: Hell Riders
Opis: Jest to po prostu większy gang motocyklowy, nie wchodzący raczej innym gangom czy obywatelom LA w drogę, o ile oczywiście to inni nie wejdą w drogę im. Każdy z członków posiada własny motocykl, w większości są to cruisery i choppery koloru czarnego. Noże myśliwskie i maczety to ulubione narzędzia przymusu bezpośredniego używane przez Hell Riders. Stacjonują oni tylko w jednej dzielnicy, ich ulubionym barem a zarazem bazą jest knajpa "Red Devil Hub".
Profesja: Handel alkoholem i narkotykami, organizacja walk ulicznych.
Terytorium: Dzielnica 1-B

Nazwa: Violent Hockey
Opis: Mało wpływowy gang składający się w większości z byłych hokeistów drużyny Los Angeles Beavers. Zarabiają na życie w większości za pomocą swoich mięśni. Członkowie gangu rzadko rozstają się z kijami hokejowymi, które noszą ze sobą nie tylko jako pamiątkę ze starych czasów.
Profesja: Sutenerstwo, windykacja długów, zastraszanie i pobicia na zlecenie.
Terytorium: Dzielnice 2-C i 2-D

Nazwa: Smugglers Inc.
Opis: Mafia specjalizująca się w przemycie mniej legalnych dóbr drogą morską. Kontrolują większość portów Los Angeles i ściśle współpracują z wieloma innymi gangami, które sprzedają swoje towary nie tylko wewnątrz Imperium. Okazjonalnie pomagają również nielegalnym imigrantom przedostać się do mlekiem i miodem płynącej krainy Los Angeles.
Profesja: Przemyt towaru i ludzi.
Terytorium: Dzielnica 4

Nazwa: Siły Specjalne Korporacji
Opis: Nie jest to do końca mafia, zarazem nie jest to też jednak oficjalna siła porządkowa na ulicach LA. Mimo to, patrole Korporacji często można spotkać na ulicach bogatszych dzielnic. Nie do końca wiadome jest, w jaki sposób współpracują oni z policją - wiadome jest jednak na pewno, że Korporacja często i otwarcie ściga przestępców i członków gangów na własną rękę, o ile ma w tym jakiś interes.
Profesja: Ściganie przestępców, pilnowanie porządku na ulicach Los Angeles.
Terytorium: Clark Corp Area, Dzielnica W

Nazwa: Grim Gallows
Opis: Bez wątpienia najbogatsza mafia w całym LA, kontrolująca najbardziej ekskluzywne restauracje, kluby i kasyna w mieście. Jej członków można spotkać w najlepiej prosperujących dzielnicach. Jeśli chodzi o zaawansowanie technologiczne wszczepów i uzbrojenie, zostawiają oni daleko w tyle większość innych gangów, dlatego nawet jeden przedstawiciel Grim Gallows może stanowić duże zagrożenie. Członkowie tej grupy zawsze chodzą w bardzo drogich garniturach, zaś ich znakiem rozpoznawczym są specyficzne krawaty - kolor ciemnobrązowy, kształtem niczym się nie różnią od innych krawatów, jednak ich tekstura do złudzenia przypomina sznur, zaś wiązanie pod szyją wygląda jak węzeł stryczkowy.
Profesja: Prowadzenie ekskluzywnych przybytków rozrywki różnego rodzaju, handel narkotykami.
Terytorium: CyberCity, Dzielnice W i 5-B

Nazwa: Mind Eaters
Opis: Gang jest w większości zbiorowiskiem maniaków technologii, dążących do pozbycia się swojego ludzkiego ciała w jak największym stopniu, zastępując je protezami i implantami. Specjalizują się w bardziej i mniej legalnych operacjach wszepiania cybernetycznych zabawek trudno dostępnych na rynku dla przeciętnych obywateli. W większości jednak parają się modyfikacjami, którym bliżej jest do szpanerskich cyber-dekoracji dla bardziej zamożnej części społeczeństwa. Podobno udało im się kilka razy zastąpić biologiczny mózg mikrochipem z wgraną wirtualną świadomością, nie doprowadzając przy tym oczywiście do śmierci klienta.
Profesja: handel mikrochipami, implantami i protezami, prowadzenie salonów cybernetycznej modyfikacji ciała.
Terytorium: Cyber City

Nazwa: Legion
Opis: Jest to duża podziemna grupa buntowników walczących z Korporacją i systemem rządzącym Los Angeles. Są radykalnymi przeciwnikami technologii BlueCore i jakichkolwiek cyber-ulepszeń biologicznego ciała, w tym zastępowania sprawnych kończyn protezami. Głoszą teorię, że Korporacja i rząd dążą do całkowitej kontroli społeczeństwa za pomocą implantów przemycanych do wszczepianych chipów i medykamentów podawanych ludziom po operacjach. Jest to prawdopodobnie największy gang w LA pod kątem liczebnym, jego członkowie działają jednak w ukryciu, najczęściej jako sabotażyści, rzadziej w otwartej walce. Za przynależność do Legionu grozi kara śmierci, co jest często przypominane w mediach masowego przekazu.
Profesja: Podziemna walka z Korporacją i systemem. Źródło finansowania gangu nie jest znane, wiadomo jednak, że pieniędzy im nie brakuje.
Terytorium: CyberCity, Dzielnica 7 i 8-B (ze znanych)

Nazwa: Yakuza
Opis: Japońska mafia kontrolująca wiele biznesów jak restauracje, kluby czy burdele. Nie są szczególnie wpływowi w Los Angeles, posiadają jednak wysoko zaawansowaną technologię przywiezioną ze swojego kraju, którą nie dysponują inne gangi. Są też bardzo honorowi. Ich głównym sojusznikiem jest Sakamoto Technologies, największa japońska korporacja w LA. Ich siedziba znajduje się w Little Tokyo w CyberCity.
Profesja: Kontrola nad różnymi biznesami jak restauracje i kluby, lichwa.
Terytorium: CyberCity, Dzielnica 5-B

Nazwa: Triada
Opis: Chiński gang kontrolujący większość chińskich restauracji w LA. Nieoficjalnie wiadomo, że używają ich do masowego prania pieniędzy z handlu narkotykami, z których najlepiej znanym jest BrainWash - substancja wkrapiana bezpośrednio do oczu, wywołująca silne halucynacje i zmieniająca w dużym stopniu umiejętności zażywającego. Posiadają oni też wielu wyszkolonych zabójców na zlecenie, którzy przynoszą dużą część zysków mafii.
Profesja: Kontrola chińskich restauracji, handel narkotykami, zabójstwa na zlecenie.
Terytorium: Dzielnice 5-A, 5-B i 5-C, Dystrykt X

Nazwa: Brotherhood of Crimson Moon
Opis: Sekta działająca na terenie byłego Dystryktu C. Istnieje bardzo mało informacji odnośnie tego, czym dokładnie zajmują się kultyści poza obrzędami religijnymi w podziemnych świątyniach. Ma to pewnie jednak coś wspólnego z częstymi zaginięciami mieszkańców dzielnic, na terenie których działają.
Profesja: Brak danych
Terytorium: Dzielnice C-9 i C-10, Dystrykt X

Nazwa: Ghost Gamblers
Opis: Bardzo niebezpieczna mafia, składająca się głównie z fanatyków hazardu, sadystów, szaleńców i psychopatów. Pomimo chaosu, jaki nimi kieruje, są nadzwyczaj zorganizowani. Członkowie grupy zajmują się organizacją i prowadzeniem gier hazardowych dla bogaczy, w których pionkami są głównie zdesperowani dłużnicy gangów i banków, bądź ci, który chcą się po prostu szybko dorobić.
Profesja: Nielegalne gry hazardowe, prowadzenie kasyn.
Terytorium: Dzielnica 8-A

Nazwa: Zrzeszenie Rolników LA
Opis: Organizacja działająca oficjalnie jako zrzeszenie zwykłych rolników, często uczestnicząca w protestach przeciwrządowych, głównie o charakterze roszczeniowym. Członkowie nie są może zbyt dobrze uzbrojeni, posiadają jednak w zanadrzu przerobione mechy rolnicze, dające im sporą siłę uderzeniową w przypadku braku współpracy polityków.
Profesja: Rolnictwo.
Terytorium: Dzielnica 8-C
_________________
> Karta postaci.
Ostatnio zmieniony przez Cinek Sob Lip 24, 2021 11:00 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cinek
Najszybszy poster na dzikim zachodzie


Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 375
Wysłany: Sob Lip 24, 2021 11:00 pm   

Historia

Jako że grę zaczęliśmy w 2013, wszystko co stało się do tego roku w prawdziwym świecie jest częścią historii świata gry. Najważniejsze wydarzenia po tym czasie wypisałem poniżej, skupiając się najbardziej na tych odnoszących się do postępu technologicznego, medycyny czy największych konfliktów zbrojnych na skalę światową. Opisane poniżej wydarzenia dają ogólny pogląd na to, jak ukształtował się obecny świat w 2096 roku i jak wiele ludzkości udało się przez ten czas osiągnąć/zaprzepaścić.

Rok 2018 - w USA stworzono pierwszą w pełni autonomiczną SI świadomą swojego istnienia, której IQ oszacowano na ponad 100. Po wycieku większości oprogramowania na wskutek hakerskiego ataku z terytorium Chin, rozpoczął się międzynarodowy pościg za zbudowaniem pierwszych samodzielnych androidów. Pierwsze prymitywne maszyny tego typu trafiły na rynek zaledwie dwa lata później.

Rok 2023 - przełom w rozwoju nanotechnologii spowodował prawdziwą rewolucję w medycynie i bioinżynierii, której największym owocem było wynalezienie leku na każdego rodzaju nowotwór.

Rok 2026 - pierwsze podłączenie żywych nerwów z elektromechaniczną kończyną i pełna możliwość kontroli protezy za pomocą organicznego mózgu, dokonane przez neurochirurga i inżyniera Kouji'ego Matsumoto w Osace w Japonii.

Rok 2028 - nadanie pierwszych, ograniczonych praw androidom w czterech państwach Europy: Holandii, Niemczech, Francji i Czechach. W obawie o możliwy wybuch rebelii wśród coraz inteligentniejszych i bardziej zaawansowanych technologicznie robotów, ONZ zdecydowało się na podjęcie drastycznych środków bezpieczeństwa, pilnie kontrolując firmy wypuszczające oprogramowanie dla androidów i dbając o duże ograniczenie swobód i wolności robotów w podejmowanych działaniach i myśleniu.

Rok 2031 - wszczepienie pierwszego implantu do mózgu człowieka w Narodowym Centrum Badawczym Bioinżynierii i Nanotechnologii w San Francisco.

Rok 2038 - wybuch otwartego konfliktu zbrojnego pomiędzy Chinami a Tajwanem, kończącym się po dwóch miesiącach zrzuceniem trzech bomb atomowych na wyspę. Napięcie na linii Chin i reszty świata oraz rekordowe sankcje po obu stronach spowodowały efektem lawinowym globalny kryzys, epidemie głodu w najbiedniejszych krajach i wybuch zamieszek oraz wojn domowych w większości państw Europy.

Rok 2040 - rozwiązanie Unii Europejskiej pod wpływem krytycznej sytuacji w Europie.

Rok 2041 - wybuch wojny pomiędzy Koreą Północną a Koreą Południową i Japonią, zakończoną porażką Korei Północnej po kilku tygodniach bombardowań.

Rok 2043 - bankructwo największego na świecie koncernu farmaceutycznego DeltaPharm. Wielomiesięczne przerwy w dostawach leków i sprzętu medycznego w Azji, Afryce i Ameryce Północnej spowodowały szerzenie się chorób i wzrost śmiertelności do poziomu nieodnotowanego dotąd w dwudziestym pierwszym wieku.

Rok 2052 - po kilkunastu latach krytycznie trudnej sytuacji na całym globie Fundacja Odbudowy Świata, założona przez największe korporacje zatrzymała kryzys i całkowicie zmonopolizowała większość branży gospodarki i przemysłu. Została oficjalnie rozwiązania w roku 2058, wpływy poszczególnych korporacji-gigantów były jednak już tak silne, że średnie i małe firmy i biznesy praktycznie przestały istnieć. Różnice majątkowe kast społecznych urosły jeszcze bardziej, powodując że własność prywatna jak domy, mieszkania czy nawet własne pojazdy dla klasy średniej i niższej zaczęły szybko stawać się przeszłością.

Rok 2054 - boom w świecie technologii po wieloletnim kryzysie znacznie przyspieszył rozwój protez elektromechanicznych, których zastosowanie miało miejsce już nie tylko w życiu codziennym, ale i militariach.

Rok 2055 - rozwinięte w czasach kryzysu technologie sztucznego wytwarzania mięsa zwierzęcego zaowocowały próbami stworzenia biomechanicznych protez kończyn. Wprowadzenie na ogólnodostępny rynek pierwszych tego typu protez miało miejsce w roku 2058 w Chinach i w 2059 w Niemczech.

Rok 2060 - wyhodowanie organicznego serca człowieka, zaczynające masowe produkowanie innych organów zastępczych dla ludzi, szczególnie w USA. W przeciągu dekady zwykłe organiczne zamienniki zostały zastąpione swoimi ulepszonymi cyber-wersjami bogatymi w mikrochipy i inną zaawansowaną elektronikę.

Rok 2061 - wybuch wojny domowej w USA, spowodowanej udokumentowanym fałszerstwem wyborów na prezydenta. Po kilku miesiącach walk i ogłoszeniu przez wiele stanów suwerenności, konflikt zakończył się ogólnokrajowym wstrzymaniem broni i sojuszem, w wyniku którego założone zostało Imperium Ameryki Północnej, a urząd prezydenta zastąpiony został osobą kanclerza o znacznie mniejszej władzy.
W wyniku walk pomiędzy poszczególnymi stanami, podczas ostrzałów artyleryjskich i zrzutu trzech bomb wodorowych Los Angeles zostało w większości zniszczone. Obudowanie metropolii zajęło pięć lat.

Rok 2062 - drugi w historii lot na księżyc zrealizowany przez program kosmiczny Chin, kończący się założeniem tam stacji badawczej, na której pracuje obecnie 45 osób.

Rok 2065 - pierwszy latający samochód został oficjalnie dopuszczony do ruchu powietrznego.

Rok 2076 - implanty, wszczepy bądź protezy kończyn ma już co dziesiąty obywatel Imperium.

Rok 2083 - pierwszy załogowy lot na Marsa zrealizowany przez firmę Taylor Automotive (przy udziale NASA) w ramach programu Space Matters i założenie tam kolonii liczącej 8 osób. Do dnia dzisiejszego miały miejsce dwa kolejne loty (w 2087 i 2089 roku), zaś tamtejsze osiedle ludzkie liczy już ponad 200 osób.

Rok 2092 - wynalezienie Agronitu przez James'a Clarka, owocujące w powstanie biomechanicznych protez i broni nowej generacji, rewolucjonizującej rynek wszczepów, implantów i broni energetycznej.
_________________
> Karta postaci.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



smartDark Style by urafaget
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 9